Exclusiv Video: JustMarshal - Neschimbati

  Salut din nou pe astazi. Un update exclusiv. Asadar in continuare, pentru ca mai inainte am inceput o mica tema despre hip-hopul romanesc, iata mai departe va prezint un alt mare artist de-al nostru care incearca sa spuna exact ceea ce gandeste. Un fost colaborator, daca pot sa-i spun asa al blogurilor mele, Un tanar ce zic eu ca merita mult mai multa atentie. Ce-i drept la inceput cand l-am cunoscut era abia la inceput si nu prea ii dadusem sa fiu sincer prea multe sanse, insa astazi dupa ceva ani am observat ca chiar merita si pentru aceasta il apreciez si ii zic multa bafta si poate vom relua colaborarea, ca sa-i spunem asa. Asadar poate v-am facut curiosi, este vorba de binecunoscutul de acum raper JustMarshal ce ne propune un nou single inspiat din viata de zi cu zi a fiecarui roman. Este asadar si un mesaj pentru toti cei care simtim, gandim si visam romaneste dar vrem o schimbare. Iata asadar mesajul trimis de JustMarshal pentru romai cu piesa "neschimbati". Videoclipul a avut lansarea anul trecut pe 12 decembrie pe apropo.ro Multumim pe aceasta cale.

Comentarii