In exclusivitate: interviu cu dj Class de la RadioWhisper

 Salutare si bine v-am regasit la un nou articol. Pentru inceput asa cum o fac de fiecare data, va multumesc ca apreciati acest blog si sper sa ma ridic in acest an cat mai sus. Multumiri speciale bineinteles Radio Whisper pentru parteneriat si nu numai multumesc unei intregi echipe tinere care au avut incredere sa ma accepte in familie. Personal apreciez oameni care stiu sa respecte pe altii care indiferent daca o fac cu stangacie, au incredere ca doar incercand pot performa. Si ca tot am inceput sa vorbesc de performanta, iata ca de cand am inceput colaborarea directa cu Radio Whisper am cunoscut numai tineri ce promit mult, tineri talentati ce nu ii remarca nimeni, sau unii dintre ei prefera sa ramana in anonimat si sa iasa in fata doar prin ceea ce fac. Si felicitari acestui radio ca incearca sa ii descopere si sa ii promoveze. Pana acum se pare ca a si reusit.
  WizWold Network sustine acest fapt si va propun in continuare un scurt interviu cu un dj de la Radio Whisper, un talent ce merita promovat . Un tanar foarte placut si cu o dorinta acerba de a face ceva placut de ascultat. O face din pasiune si placere si dupa parerea mea este ca daca faci un lucru din placere si cu pasiune intotdeauna vei avea succes. Daca vreti sa aflati mai mule ori vreti sa fiti la curent cu tot ce apare nou aveti si canalul sau oficial de YouTube "DJClassify" Cel mai nou canal
  In continuare iata si parerea artistului in scurtul interviu. Inaine iata primul sau clip, un prim mix destul de reusit si placut la ascultare.



CyRoS: ok nume si profesia?
Dj Class: sa fiu asa incognito
CyRoS: numele de scena si cu ce te ocupi
Dj Class: DJ Clss poti sa scrii cum sunt pe radio sau Classify
Dj Class: cum sunt pe youtube
Dj Class: cum vrei uh
CyRoS: ok
CyRoS: de cand faci acest hobby?
Dj Class: sunt pasionat de asa ceva de la 13 ani
Dj Class: si prima oara am fost intr-un club la 15 ani cam asa dak imi amintesc bn
CyRoS: asadar o faci din pasiune
Dj Class: da normal
Dj Class: din pasiune pt muzik
CyRoS: cat timp petreci la un set de mix?
Dj Class: ca asta ??
CyRoS: aproxim
DJ CLASS: hmm 3 ore cam asa
DJ CLASS: imi ia destul de mult sa aliniez perfect unele piese
DJ CLASS: care nu vor nici de ale dreaq
CyRoS: adaugi doar piese simple sau le mixezi?
DJ CLASS: ori caut unele mixuri care se potrivesc
DJ CLASS: si dak nu incerc sa le mixez
DJ CLASS: sa vad ce iese
CyRoS: si acum o intrebare legata de locul unde ai ales sa te dezvolti online
CyRoS: cum ai descoperit radioul?
DJ CLASS: pur si simplu
DJ CLASS: cautam pe net un loc in care sa fiu bn primit
DJ CLASS: k imi doream tare mult
DJ CLASS: sa fiu DJ la un radio mai cunoscut '
DJ CLASS: prima oara am fost pe xat-uri de alea sti uh
DJ CLASS: unele cunoscute altele nu
DJ CLASS: am plecat de jos
CyRoS: si cum ai fost primit aici ? Bine asta poate suna un pic a altceva dar e doar pur informativ
DJ CLASS: super bine
DJ CLASS: toti sunteti extraordinari
DJ CLASS: nu ma asteptam sa fiu asa bn primit
CyRoS: da multumim dar cum ai reactionat cand ai aflat ca esti in echipa si ai emis prima data ?
DJ CLASS: super tare
DJ CLASS: m-am simtit k intr-o familie
DJ CLASS: si faptul k ma-ti primit asa bn a fost un real ajutor
CyRoS: afara de emotii pt ca astea le avem toti ai nu stiu ai sarit in sus de bucurie, ai chiuit, ai plans de emotie ?
DJ CLASS: am sarit in sus de bucurie
CyRoS: cat de mult crezi ca te poate ajuta intr-o cariera de dj maideparte aceste experiente la radio ?
DJ CLASS: si nu pot spune cu exactitate ce am simti: foarte mult
DJ CLASS: e esential sa castigi
DJ CLASS: cat mai multa experienta
CyRoS: poate fi radio whisper o punte de lansare pentru cei ce vor o cariera?
DJ CLASS: daa 100 % sigur
DJ CLASS: am mare incredere
DJ CLASS: si sunt sigur k toata echipa
DJ CLASS: va ajunge undeva sus de neoprit
DJ CLASS: crezi in muzica buna? asta in ciuda sutelor de piese aiurea ce au aparut in ultimii ani
CyRoS: va ajunge oare muzica pe o linii ascendenta?
DJ CLASS: cred si stiu ca exista muzica buna e pretutindeni trebuie doar sa ai ureche pt muzica buna ureche muzicala
DJ CLASS: sunt sigur k muzica buna va creste si toate asteptarile
CyRoS: se poate castiga din muzica?
DJ CLASS: bineinteles
DJ CLASS: pe langa o forma de venit
DJ CLASS: mai faci si ce iti place
DJ CLASS: cine se astepta de ex
DJ CLASS: ca Romania
DJ CLASS: sa fie cea mai buna in domeniul muzical
DJ CLASS: avem melodii cu care trebuie sa ne mandrim
CyRoS: esti oarecum la curent cu cultura muzicala a momentului asadar? poti spune o parere despre binecunoscutul cantaret de acum catalin josan sau mai nou cea care a castigat vocea romaniei?
DJ CLASS: sincer nu prea urmaresc aceste swo-uri
DJ CLASS: imi par exagerat de fentante
CyRoS: dar stii cine e vocea romaniei/
DJ CLASS: nu stiu
CyRoS: imi poti spune daca merita ?
DJ CLASS: dar dupa parerea mea
CyRoS: aha
DJ CLASS: toti cantaretii
DJ CLASS: ar trebui sa fie o parte din vocea Romaniei
DJ CLASS: dc sa fie doar cineva ??
CyRoS: bine nu chiar toti pt ca nu toti avem voce sau acest talent ca pana la urma este un talent pe care il ai ori il descoperi
CyRoS: aa si app crezi in talent ?
DJ CLASS: da asa e dar ma refer la artistii Romaniei
DJ CLASS: ei au voce
DJ CLASS: dar cred in talent
DJ CLASS: si cred k exista pretutindeni
CyRoS: numeste daca poti 3 voci din romania care crezi tu ca au cu ce iesi in fata uricand
DJ CLASS: Antonia
DJ CLASS: cred ca ar fi una
CyRoS: da
DJ CLASS: dupa ea Inna
DJ CLASS: care are un talent extraodinar
CyRoS: asa da
DJ CLASS: extraordinar
DJ CLASS: si ADrian Sina
DJ CLASS: astia pe mine m-au impresionat
DJ CLASS: sunt foarte buni in ceea ce fac
CyRoS: da impresionant bv
DJ CLASS: ms
CyRoS: apreciez ca ai un talent
CyRoS: trebuie doar sa il dezvolti si asta necesita multa munca
DJ CLASS: da stiu
DJ CLASS: dar as face orice
DJ CLASS: pana sa ajung la stele ca sa zic asa
CyRoS: nu ca as fi eu un mare muzician dar este o realitate
DJ CLASS: ms frm
DJ CLASS: si uh esti un foarte bun DJ
CyRoS: nu neaparat un dj
DJ CLASS: noi Dj-ii trebuie sa fim mereu cu urechile ciulite
DJ CLASS: nush eu crd k nu e ceva usor
CyRoS: un simplu personaj care incearca in al doisprezecelea ceas sa mai salveze din visele copilariei
CyRoS: cand nu a avut nici sansa si nici ocazia
CyRoS: dar asta e alta poveste
DJ CLASS: da si asa se mai poate spune
CyRoS: nu e usor deloc sa fii dj
DJ CLASS: stiu crede-ma
DJ CLASS: chiar nu e
DJ CLASS: si m-am chinuit ft mult la mixul asta si tot am gresit putin
DJ CLASS: sau mai mult
CyRoS: sa fiu sincer mie imi placea de mic sa fiu o mica "vedeta" acolo
CyRoS: oricum tia iesit chiar bine
DJ CLASS: ms frm
DJ CLASS: eu sper sa reusim sa ajungem toti
DJ CLASS: la un nivel incredibil
CyRoS: felicitari inca odata si mult succes in continuare si te ascultam cat mai curand pe radio cu mixuri exclusive
DJ CLASS: da Ciprian
DJ CLASS: o sa fiu
DJ CLASS: knd o sa imi cumpar si eu microfon
DJ CLASS: cat de curand
CyRoS: si poate urmatorul mix il produci si publici cu ajutorul CyrosNetwork si radio Whisper
DJ CLASS: da cum sa nu
DJ CLASS: bineinteles
CyRoS: tu faci mixul iar eu ma ocup de popularizare
DJ CLASS: o sa incerc sa nu mai am sau makr sa elimin fiecare gafa
CyRoS: iti multumesc asadar pt acest scurt interviu si poate vor mai urma si altele
DJ CLASS: ms frm
DJ CLASS: poate o sa fac si eu un blog
DJ CLASS: de interviuri doar
CyRoS: nui nimic la fiecare greseala pe care o facem nu e un pas inapoi ci o alta sansa spre perfectiune
DJ CLASS: da asa e
DJ CLASS: ms pt tot
CyRoS: placerea e de partea mea ca am vb asa deschis
DJ CLASS: si eu ma bucur
DJ CLASS: si imi convine k mixul nu mi-a iesit asa de rau  
Asadar cam acesta a fost. Mai departe va astept in sectiunea coment cu pareri despre acest articol dar si poate si cu sugestii. 

Comentarii