Exclusiv: Andrei Leonte - Paralyzed

Salutare tuturor si bun gasit si aici pe controversa. Pentru inceput vreau sa imi cer scuze ca nu am mai postat nimic, este datorita faptului ca ma implic si in restul blogurilor personale dupa cum probabil ca ati observat, in caz ca urmariti si celelalte proiecte sa le spunem asa ce le administrez. Daca nu o faceti deja va invit sa priviti cateva minute prin cele bloguri. Incerc pe cat imi permite timpul sa realizez totce mi-am propus in acest an. Asa ca fiti alaturi de mine si va promit ca nu veti regreta.
  Asadar cam asta a fost scurta introducere, mai departe o sa va relatez despre inca o noutate muzicala aparuta de recent pe internet. Este vorba de noul single "Paralyzed" - Andrei Leonte, artistul, cum imi place mie sa spun, care dupa ce a reusit 
sa uimeasca publicul si juriul de la X Factor, cu vocea sa, astfel castigand marele premiu de 2000 Euro, 
iata ca acum vrea sa mearga si mai departe si iata mai jos o piesa in premiera cu care 
va participa la Eurovizion 2013. 
 Un mare curaj dupa parerea mea extraordinar pentru un tanar solist, dar nu imposibil. Ar fi cu adevarat o realizare
pentru Romania. Din partea Controversa multa bafta, succes si te asteptam sa uimesti si acolo 
asa cum ai facuto si la X-Factor. 
Ascultam piesa si va astept cu pareri, urari de incurajare si felicitari. 


Comentarii