In Premiera pe Controversa: Antonia - Marabou, single nou

  Salutare tuturor si bine v-am regasit. Mai intai tin sa multumesc tuturor pentru ca incepeti sa apreciati acest blog. Sper ca anul acesta sa reusesc sa fac cumva sa fiu recunoscator fata de voi cei care intrati si pe aici dar si pe celelalte bloguri din WizWold Network.
 Asadar in continuare, iata ca am revenit asa cum am promis cu noutati zic eu interesante despre Antonia si noua sa piesa "Marabou" O piesa ce o puteti asculta in exlusivitate pe RadioWhisper. Asa ca va invit sa o ascultati si sa va dati cu parerea despre piesa. Dupa parerea mea chiar este reusita si placuta la ascultare. Cu un sound impresionant Maribou este ceva nou pentru Romania si daca intra in scena si Antonia, o voce de exceptie chiar cred ca va urca destul de rapid in topuri. Artista apare în câteva scene semi-nud! Regia este semnată de Mokhtar Khaled, iar videoclipul conţine şi câteva scene semi-nud cu vedeta, de toată frumuseţea. 
 Asadar probabil ca stiti "Marabou" înseamnă, în "limbaj de cartier", marijuana şi, deopotrivă, un sortiment de ciocolată. 

 "Cântecul a fost compus pentru Vanessa Paradis, care l-a refuzat pentru că, se pare, acum e interesată mai mult de stilul 'adult contemporary'. Imediat mi-a venit în minte numele Antoniei, care s-a dovedit a fi perfectă pentru 'Marabou'. E sunetul St. Tropez-ului, al Miami-ului, al oricărui loc cu plajă, soare, balonaşe şi un strop de melancolie”, a declarat Thomas Troelsen, producător muzical şi cel care a compus piesa.

Piesa "Marabou" face parte de pe albumul de debut al artistei.

Comentarii