Noul single Celia - feel

  Salutare prieteni si bun gasit si aici pe acest blog special de noutati muzicale, mondenitati si film. Pentru inceput vreau sa va multumesc tuturor pentru aprecieri, vizita si placerea de a vizita si acest blog muzical sa ii spunem asa.
  Asadar astazi am placerea sa va prezint o prima noutate muzicala, o piesa ce in momentul cand am ascultat-o prima data mi s-a parut ca aud o alta artista decat cea care se prezinta, insa dupa cateva secunde mi-am dat seama ca nu e asa si am recunoscuto. Mi se pare mie sau chiar e o schimbare in voce si stil pentru aceasta solista, ce dupa o cam lunga pauza, iata ca revine pe piata muzicala cu o noua piesa solo, ce te face sa FEEL mai bine. Asa ca va propun spre ascultare asadar un nou single Celia cu FEEL. Sa il ascultam si va astept in sectiunea coment cu pareri. sau pe facebook.com/cyrosnews
Bineinteles il puteti asculta si pe Radio Whisper in cadrul emisie Deejay Cyros

Comentarii