Exclusiv pe Controversa: Miss Mary - O lume doar a mea

Buna tuturor si bine v-am regasit si pe aici. Pentru inceput vreau sa multumesc tuturor sustinatorilor, partenerilor si tuturor celor care intra pe acest blog. As aprecia daca ati lasa si cate un comentariu,o parere despre acest blog. Orice parere, sugestie ori comentariu va fi luat in considerare, chiar si parteri contra.
 Asadar pentru ceicare si-au facut un obicei de a vizita acest blog special dar si pentru cei noi vreau sa precizez ca din cate ati observat am schimbat un pic infatisarea, pentru a fi mai aproape de cei care apreciaza ceea ce apare pe aici. Asa ca va astept cu pareri despre noul look. Cum vi se pare?
  Si dupa aceasta scurta introducere va prezint o voce despre care v-am mai vorbit in articolele precedente fie aici ori in cecelalte blog-uri din retea. Este vorba asadar de vocea care a uimit pe toata lumea la prima ascultare. O artista cu calitati deosebite ce merita sa fie promovate, deoarece are tot viitorul in fata.
 Asa ca sa ascultam impreuna cea mai noua piesa a celei mai bune voci a noastra, Miss Mary - O lume doar a mea. Noul single il puteti asculta si in cadrul emisiei Dj Cyros Show de la Radio Whisper. 


Comentarii