Videoclip Oficial: RED Blondes feat. Krem - BeLeLe

 

   Salutare si bun gasit. Iata ca am revenit si pe aici cu o alta noutate din lumea muzicala de aceasta data. Asa ca am placerea sa va prezint o trupa care a facut furori urcand rapid in topurile la majoritatea radiourilor si tv de profil. Asa ca s-au hotarat astazi, dupa un weekend de filmari la noul videoclip, in cadrul show-ului Happy Hour au lansat oficial videoclipul celui mai nou single. Asadar iata si aici noul videoclip al trupei RedBlondes - BeLeLe. Un clip interesant realizat in featured cu Krem, un roman talentat care a acceptat sa colaboreze cu fetele, iar partea lui in videoclip si-a scris-o singur.  Dar revenind la fete si la videoclip aceasta este prima piesă semnată de trupa RedBlonde din care fac parte Alina Chinie şi Mădălina Petre in featured cu Krem cum am mai spus, iar “Partea lui din piesă şi-a realizat-o singur, a scris-o singur şi a interpretat-o în propriul stil. Contează foarte mult să fii tu într-o interpretare indiferent de domeniu, ăsta e de fapt aportul artistului”, crede Mădălina. La rândul ei, Alina recunoaşte că îl cunoaşte pe Krem de mulţi ani, astfel că această colaborare nu poate decât să o bucure: “Cu Krem am avut întotdeauna o relaţie specială fiind colegi de facultate şi prieteni foarte buni. Am jucat împreună, am petrecut împreună, am învăţat împreună… acum e momentul să cântăm împreună”. “A fost o idee spontană să lucrăm cu el”, o completează Mădălina. “Nu mai ştiu momentul în care a venit această idee, a fost şi a venit de la sine. Natural! Krem este foarte talentat, iar pe mine m-a cucerit din prima şi ca actor. L-am văzut în piesa de licenţă a Alinei, în care a realizat un rol memorabil." Rermarcat la Romani Au Talent, Krem este un talentat si obisnuit cu media, si manifestul gramatical “Mă-ta are cratimă”, alături de Sector 7 unde am descoperit şi creativul în rime Krem”.

  Asadar mai mult decât atât, clipul piesei “BLL (Be le le)” se bucură şi de prezenţa altor artişti foarte cunoscuţi, care au acceptat să le susţină pe fete în primul lor videoclip: “Giulia, Puya, What's Up, trupa de improvizaţie Dexter's. Pe Elena, Chupi şi Omar de la Mandinga îi veţi vedea “playing happiness” în povestea noastră, aşa cum fac mereu în show-urile trupei. Ei sunt special guest stars în clip. Am făcut aceste alegeri pentru că îi apreciem în primul rând ca artişti şi pentru că ne sunt prieteni. Am vrut să fie alături de noi cu tot dragul şi ne bucurăm că au acceptat fără a ezita”, mărturiseşte Mădălina. “Majoritatea ne sunt prieteni foarte buni. Nu a fost greu să îi convingem: Vrei să vii la noi în clip?, iar ei au zis da... şi gata”, încheie amuzată Alina. 
  Asa ca va las sa vizionati videoclipul si daca va place dati un Share si un Like. Si va astept cu comentarii mai jos in sectiunea coment. 


Comentarii