Vreau sa particip la SuperBlog 2013

Salutare si bun gasit. Acesta este mesajul propriu si personal cu care incep fiecare postare aici pe acest blog. Bineinteles ele sunt mult, insa am decis sa incep cu unul. Aaa... si era sa uit un alt lucru care face parte din mesajul de inceput era multumirile catre cei ce citest scurtele prostii, pareri, spuneti-le cum vreti pe aici.
 Asadar in continuare ce pot spune despre mine personal nu are importanta cred, insa despre acest cica blog poate da. Asa ca iata in cateva randuri ce este Contoversa.
  Creat acum ceva timp sub un alt nume bineinteles, care sa fiu sincer nu imi mai amintesc, insa este neimportant. Ce conteaza este faptul ca acest nou brand, cum imi place sa ii zic, este unul un pic mai special. Si anume incerc sa il tin pe partea de monden, noutati din muzica, film si alte genul, asa ca e posibil sa nu prea prezinte interes. L-am creat insa din faptul ca incerc sa sustin ceva, fie el mic. Acum moral, dar poate pe viitor cine stie. Incerc sa scriu pareri personale despre un clip, o piesa sau ceva. fara influenta si asa cum consider eu ca este acel lucru. Uneori poate gresesc, alteori aberez, dar la final ofer o curiozitate celor ce vor altceva. Si cand spun altceva, ma refer la stilul poate ciudat pentru unii de a scrie. Invat insadin experientele altora.
  Asadar despre blogul meu v-am vorbit. Acum sa vazic de ce apare acest articol special si diferit de restul de aici. Ei bine da incerc si eu ca toti ceilalti, de aceasta data cu mai mult curaj poate, Si zic de aceastadata, pentru ca candva cu alt cica blog avusesem o tentativa de participare, insa lipsa de experienta ma facut sa renunt repede. Pe atunci pot zice ca abia descoperisem bloging-ul si era si foarte putin populat dupa parerea mea sau poate ca nu cunosteam eu. Se poate si asa. Insa acum la cativa ani dupa ce am citit si eu la altii, ba am mai "furat" din experienta, pentru ca dupa parerea mea in orice ai face daca nufuri un pic de meserie nu iti iese. Asa ca iata-ma acum, aici, cu o incercare de a ma inscrie si eu in aceasta competitie, cum o numesc organizatorii, o idee excelenta zic eu de a mai invata unii de la altii cate ceva. Nu numai pentru castig. Dupa mine sa fiu sincer castigul ar fi pe planul doi, pe unu ar fi sa zicem asa popularitatea si lucrurile noi pe care le mai afli, experiente noi, prieteni noi, placerea de a impartasi ganduri si lista ramane deschisa. Sincer nu ma astept nici sa castig dar nici sa fiu acceptat. Dar pentru ca eu ca si persoana imi place sa incerc mereu ceva nou si sunt deschis la orice am decis sa fac acest pas de a incerca sa ma inscriu la SuperBlog 2013, o competitie ce mi s-a parut interesanta si deschisa pentru oricine zic eu. Asa ca incerc sa ma inscriu.
  Daca v-a placut sau vi s-aparut plictisitor lasati-mi un coment mai jos. Promit sa tin cont de el pe viitor.

Comentarii