Exclusiv de la Controversa: Jimmy Dub - bogat in dragoste

  Buna tuturor si bun gasit, iata ca am mai revenit si aici cu o noua postare. Pentru inceput tin sa va multumesc celor care apreciaza acest blog, doar voi faceti ca acesta sa existe. Dupa cum ati observat probabil am schimbat putin aspectul, dandu-i asadar unul putin mai cu stil. Sper sa placa in continuare, asa ca astept parerile voastre in sectiunea coment.
  Asadar dupa scurta introducere mai departe am sa va propun spre auditie o alta noutate proaspata venita de la un artist ce dupa o oarece pauza iata ca revine in atentie cu o noua piesa. Asadar, Jimmy Dub revine in 2013 cu un nou single de vara zic eu, cu acelasi sound ce la consacrat in trecut. O piesa zic eu impresionanta, de dragoste ce merita si aceasta sa intre in SuperHit Controversa 2013 Summer inceput de acest blog. Asa ca va invit sa o votati si sa lasati cate un comentariu. 



Si daca va place acest blog nu ezitati sa dati Share & Like si prietenilor.

Comentarii