Controversa Special: Diploma SuperBlog Spring 2013

   Salutare tuturor si bun gasit din nou. Asadar aceasta postare va fi una ceva mai speciala. O promisiune pe care iata ca am respectat-o. Asa ca iata asa cum am zis in momentul cand am fost contactat prin sms pentru a primi o diploma de participare, ramasesem dator cu o promisiune. Aceea ca o sa fac un articol special in care voi multumi inca odata SuperBlog ca mi-a acordat aceasta diploma. Pentru mine inseamna mult deoarece sa fiu sincer nici nu ma gandeam ca postarea mea o sa fie luata in seama. Este asadar prima data cand castig si eu ceva. Chiar daca este o simpla diploma de participare, pentru mine conteaza mult. Asa cum ziceam si in articol nu am participat neaparat pentru castig ci doar pentru a experimenta ceva nou. Asa cum am mai ziso sunt o persoana foarte deschisa si dornic sa incerc mereu ceva nou. De aceea m-am si inscris in aceasta competisie a blogarilor. O ocazie foarte buna de promovare a blogului personal si totodata si ocazia de a invata din experientele altora. Felicitari tuturor castigatorilor si mult succes pe mai departe. Cu siguranta voi mai participa si la editia de toamna daca voi simti nevoia sa ma exprim.
 Cu adevarat o idee geniala pentru blogeri de a fi mai cunoscuti. Dar si o ocazie excelenta de a fi mai aproape de blogeri mai experimentati.
  Asadar felicitari SuperBlog pentru aceasta idee. Voi fi cu ochi pe voi . Pana la editia de toamna va zic pe curand si iata cam despre ce vom Asa ca astazi nu o sa va propun nimic ci doar am incercat sa ma tin de promisiune. Asadar multumesc incaodata tuturor. echipei de la superblog, juriului, participantilor pentru ca mi-ati oferit o ocazie sa ma dezvolt. Consider ca am mai si invatat cate ceva din aceasta experienta.


Comentarii