Hristos a Inviat si un Paste Fericit!! de la Controversa


  Salutare tuturor si bun gasit aici pe Controversa. Pentru inceput, traditionalul Hristos a Inviat tuturor si un Paste Fericit, dupa care multumitile obisnuite de acum. De aceasta data insa vreau sa multumesc in principal SuperBlog 2013 pentru oportunitatea care mi-ati dat-o de a participa la aceasta competitie, pentru mine fiind prima experienta de acest gen. Sa speram ca vor urma si altele de acum. Si acum sa va spun de ce fac acest lucru. Ei bine da in urma cu cateva zile am fost contactat pentru a mi se oferi si o diploma de participare la acest Super Blog Spring 2013, pentru ca dupa cum bine stiti, cred din articolele de aici, am intrat si eu in competitie cu o scurta postare. Asadar se pare ca in urma voturilor juriului am ajuns pe un loc nu neaparat fruntas sau asa de important, dar am fost notat cu 78 de voturi ajungand astfel pe locul 133. Nu e asa o pozitie extraordinara, insa simplul fapt ca am fost rasplatit chiar si cu o diploma ma face sa ma simpt "mandru" ca am reusit sa fiu interesant. Dupa cum spuneam si in postare nu m-am inscris neaparat pentru castig ci doar pentru a incersa o noua experienta. Si se pare ca am reusit cat de cat. Pe viitor intentionez sa mai particip si la alte competitii de genul, ca tot am prins "curaj". Poate ne vom reintalni si la editia de toamna a SuperBlog, cine stie, Chiar daca profilul acestui blog nu chiar se potriveste, il vom adapta. Asa ca in cateva zile sper sa primesc si diploma si promit sa fac un VideoBlog special.

Comentarii