ControversaHit: Alin Calinescu feat. Oana - da-le incolo de probleme

   Salutare si bun gasit si pe aici. Multumesc celor care au apreciat articolul special si sa speram ca am contribuit putin cate putin si cu acest blog si totul a revenit. Imi pare rau ca nu am mai postat nimic de atunci dar asa e in Romania cand e furtuna, totul cade. Am avut ceva probleme pe partea de energie electrica, ca sa nu fac nici reclama ca nu merita. Da au fost cateva pene de curent. Dar sper sa fi trecut si sa revin la normal.
  Asadar pentru ca si asa sunt in intarziere in continuare va propun spre ascultare o piesa nou nouta de la o voce ce eu personal nu prea am auzit, sincer. Sau parca am mai auzit. Sa fie oare actorul din celebrul serial "Las Ferbinti" de la ProTv? Se poate nu-i asa? Asa ca iata-l pe celebrul actor din serialul   "LasFerbint", Alin Calinescu un tanar de numai 26 ani, ce impreuna cu o voce remarcabila de la "Vocea Romaniei", Oana Brutaru, semifinalista in celebrul concurs, au realizat un prim single
  Asa ca va propun mai jos primul lor single "da-le incolo de probleme" ca tot veni vorba de probleme si situatii. 
Asa ca, sa lasam problemele si sa ascultam piesa, ce va fi de altfel inclusa si in ControversaHit pe aceasta 
saptamana. Asa ca o puteti vota prin comentarii in sectiunea de mai jos. 




Si nu uitati daca v-a placut Like, Share si coment. 

Comentarii