Single nou DJ Robert Georgescu & Da Fleiva - This is my life

  Salutare am revenit cu o alta premiera a zile trecute. Pe DJ Robert Georgescu il stiti datorita piesei Beside You, cu care a dat lovitura in 2011, devenind unul dintre hiturile acelui an. Mai tarziu, tot alaturi de Lara a lansat I Feel si You Like, piesa la care a contribuit si el cu vocea. Anul trecut cei doi au lansat Sunshine, un track in stilul obisnuit al celor doi, iar la inceputul acestui an si-au lansat primul single in limba romana, Nu nu nu. 

  Despre noua lui piesa, DJ Georgescu a povestit: "This is my life” asa cum sugereaza si numele, a luat nastere dintr-o retrospectiva a vietii mele, astfel ma regasesc in totalitate in versurile melodiei. Dupa mai multe colaborari cu Lara, m-am gandit la o voce masculina pentru aceasta piesa iar Da Fleiva a venit cu completarile perfecte pentru “This is my life”. Imi doresc ca noul meu single sa rasune in fiecare seara de vara si la fiecare petrecere."
 Asadar va propun mai jos piesa si va las pe voi sa comentati mai departe. Nu uitati Like & Share daca v-a placut.



Sursa Urban.ro

Comentarii