Controversa revine cu o lansare controversata


 Salutare si bun gasit. Pentru inceput imi pare rau ca am intarziat postarile regulate insa e datorita unor mici probleme ce au aparut pe parcurs. Sa speram ca de acum s-au rezolvat si voi revenii la normal. Asadar in curand va aparea si varianta audio si noi informatii.
  In continuare iata asadar inca o premiera nou nouta in domeniul muzical. La cateva ore de la aparitie pe YouTube are deja cateva zeci de comentarii pro si contra. Subscriu si eu la acele comentarii si dupa parerea mea cred ca chiar e o piesa care nu prea ar merita promovata. Stiu multi vor zice ca nu as avea capacitate sa imi dau cu parerea, insa cred dupa parerea mea ca oricine care asculta piesa isi poate da seama cum suna. Asa ca inca o voce falsa a aparut. Asta e daca asta ne place. Dupa ce nu scapam de manele, iata ca mai apare una. Cea de voci false. Asa ca va las sa ascultati piesa si spuneti-mi intr-un coment daca am sau nu dreptate. Like & Share pentru a afla si altii.



Si ramaneti aproape de acest blog special pentru ca in scurt timp va aparea si varianta audio cu subiecte destul de interesante. unul ar fi ca o avampremiera referitor la spatiul cosmic. Si multe alte subiecte la fel de atractive cred eu.

Comentarii