Serie noua: Vlogul WizWold 2 "Controversa Show" revine

  Salutare si bine v-am regasit dupa o lunga perioada in care nu am mai postat nimic pe aici. A fost datorita lipsei de timp si dupa cum ati observat probabil daca sunteti subscribe-eri ai canalului de YouTube/dilimach3, daca nu puteti deveni oricand. Acolo asadar ati vazut ca au aparut cam multe clipuri urcate. Asadar, da, este un eveniment la care am luat parte personal si nu am ratat ocazia sa imi realizez si o amintire. Iar ca ultim eveniment ar fi acela ca, in sfarsit, am reusit sa filmez si un nou episod din seria WizWold 2.
 Asadar cu aceasta noua serie voi relua de fapt un proiect mai vechi. Este vorba deci de proiectul prin care imi doresc sa reusesc sa merg mai departe astfel. Asa ca voi incerca sa fac din WizWold un vlog in care sa promovez turistic zona de unde vin. Poate nu se ridica chiar la asteptarile mele, insa e un inceput si sper sa fie unul cu succes. Pe viitor o sa ne perfectionam din mers. Promit asadar sa tin cont si sa i-au in considerare orice sugestie de la voi.
  Asa ca iata mai jos noul episod din seria noua WizWold 2 "Controversa Show" si daca vi se pare interesant Like, Share & Coment.

Comentarii