Cel mai nou single Nadir - Leyla

  Salut si iata inca o noutate muzicala aparuta de la Nadir. Dupa hituri ca "Interzis", iata si al doilea single din cariera sa. Nadir a devenit cunoscut datorita participarii in cel de-al doilea sezon X Factor, unde a fost poreclip "Idolul Gospodina". 
"M-am nascut pe 4 august 1988 in Libia (Orasul Tripoli) Vocea am mostenit-o de la tatal meu, dar am descoperit acest lucru incercand sa il imit cand il auzeam cantand.
Am urmat cateva lectii de canto clasic si pian cand eram mic, dar marea pasiune pentru muzica am descoperit-o abia cand am fost plecat pentru o perioada mai mare din tara si mi-au lipsit foarte mult orele de canto si timpul petrecut in sala de repetitii.
M-am intors in tara am inceput din nou sa fac canto si teorie muzicala cu Crina Mardare." povesteste, pe scurt, Nadir. 
  O piesa destul de reusita dupa parerea mea ce ziceti? 
  Asadar ascultati piesa si like, share & coment mai jos. 


Comentarii