ControversaExclusiv: Miss Mary - Cand soarele ma cheama video oficial

   Salutare si bun gasit la o noua postare pe aici. Iata in continuare revin cu noutati muzicale speciale. Asa cum am promis intr-un articol precedent , va prezentam un teaser la o piesa a unei voci extraordinare, din Romania. Asadar dupa ce ne-a spus ca are "O lume doar a mea" ascultand-o toata vara, iata ca revine si in aceasta toamna cu o piesa ce se aude deja la mai toate radiorile. Miss Mary, vocea care a uimit pe toti revine cu un videoclip impresionant la piesa "Cand soarele ma cheama".
 Un videoclip filmat in drum spre mare, o vedem pe Miss Mary si prietenul ei plimbadu-se cu telegondola din Mamaia sau bucurandu-se de apus. Nelipsind de altfel nici peripetiile. 
  "A fost distractiv la filmari si bineinteles am avut parte de multe momente amuzante: mi-am incurcat parul intr-o bentita de ondulat fix inainte sa incepem filmarile, iar dupa incercari esuate de a-l descurca, a trebuit sa imi rup o suvita din par sau pe plaja trebuia sa filmam o scena in care eu si Costin alergam prin apa si am repetat scena de nenumarate ori pentru ca pe mine ori ma bufnea rasul, ori alergam prea incet, ori nu intram in cadru. In cele din urma a iesit un clip pe gustul meu, care transmite un mesaj pozitiv.”, a spus Miss Mary.
 Asa ca va invit sa urmariti noul videoclip ce pana in acest moment are cam 4000 de like-uri  si 340 de vizualizari pe YouTube. 
 Asa ca sa o urmarim si noi aici si va astept cu pareri si comentarii. Like & Share sa afle si altii. 


Comentarii