ControversaExclusiv: Dj Asher feat. Screen revin in piata

   Salutare celor ce sunt in vizita pe aici. Iata ca asa a mai trecut o zi de toamna cu temperaturi ridicate. O zi de plimbare placuta. Si cum ce e frumos tine putin, ne asteptam sa vina si ploile acelea de toamna rece.  Pana atunci insa sa ne mai bucuram de caldura cat mai e. Asa ca va multumesc pentru vizita si pe aici, incerc in continuare sa imi expun si eu cateva ganduri. Daca vor fi usor incoerente e pentru ca incerc sa nu plictisesc prea mult in citire.
  Asadar dupa scurta introducere fara o prea mare legatura o sa trec mai departe si va propun spre vizionare un videoclip nou nout al unui alt artist ce se pare ca revine pe piata muzicala cu un nou single. Dj Asher & ScreeN revin in atentia publicului cu un single nou care vine la pachet si cu un videoclip, Fly High se aude in premiera pe Controversa.blogspot.ro. 
  “Am compus aceasta piesa cu gandul de a face ceva diferit si nou. Am ales doar saxofonul si stilul nostru consacrat de productie si le-am unit in aceasta noua piesa impreuna cu Sax Man, un saxofonist foarte talentat. Am filmat si videoclip si suntem bucurosi ca feedback-ul este foarte pozitiv!” , a spus Dj Asher
 Asa ca iata videoclipul oficial si astept parerile voastre, Cum vi se pare? 
Enjoy!!



Comentarii