ControversaExclusiv: Videoclip nou de la Anna Lesko


Salutare si bun gasit la un nou blog special Controversa. Inainte de a va prezenta alte noutati din lumea muzicii vreau sa multumesc celor care apreciaza ceea ce incerc sa realizez aici dar si pe celelalte bloguri din portofoliu personal. Asa ca va invit si pe voi de aici sa incercati si un alt blog personal ferartromania.blogspot.ro. Acolo este inca un loc unde incerc sa prezint cateva proiecte realizate si in acelasi timp o renastere a unei vechi arte. Asa ca intrati si incercati. Lasati-mi acolo parerea voastra despre blog, proiecte si multe altele, chiar si intrebari, promit sa raspund la ele intrun blog exclusiv.
 Asadar in continuare sa revenim cu o alta noutate muzicala. Si aici ma refer la o vedeta de la noi care dupa ce a venit cu single nou si a urcat foarte repede in topuri. Un featured de succes. Anna Lesko impreuna cu Pavel Stratan, dupa cum bine stiti au scos un hit ce se aude la mai toate radiourile din tara. "Leagana Barca" este piesa la care iata ca a aparut si un videoclip. Dupa parerea mea foarte bine realizat. Regizat de Alex Ceausu, filmarea acestui videoclip a fost o experienta unica. Timp de o saptamana, cat au durat aproximativ filmarile, am avut parte de o productie deosebita, fiind incluse chiar si locomotive, vagoane, filmari aeriene, diferite macarale, participand peste 150 de oameni. Este primul videoclip cand, neintentionat, am dat emotii echipei.Ne-am programat filmarea trenurilor trei ore, dar am ajuns sa filmam zece. Am avut doua locomotive identice, echipa a filmat-o pe cea in care eu nu ma aflam... Dupa ce m-au cautat inca o ora, m-au gasit dormind in cealalta locomotiva. Eu am stat, am asteptat, iar apoi, din cauza oboselii, am adormit. Am fost trezita de urletele si tipetele celor care ma cautau cu lanternele. Cu toate acestea sunt foarte mandra de rezultat si abia astept parerile voastre pe pagina mea de facebook (www.facebook.com/annalesko).” a povestit Anna Lesko. Conform celor de la Bestmusic.ro
 O tripla premiera a celor doi: prima colaborare a celor doi artisti, prima "exprimare" in grai neaos moldovenesc a Annei si prima aparitie ca rapper a lui Stratan. 
 Sa speram ca va acelasi succes ca si single-ul asa ca va las sa vizionati piesa si daca v-a placut Like, Share & coment mai jos. 
PLAY!!




Comentarii