ControversaExclusiv: Videoclip Oficial Cezar - Painful love

   Si salutare, bine v-am regasit aici in Controversa. Imi pare rau ca am reusit sa scriu tocmai acum, insa am avut ceva relaxare in saptamana ce s-a incheiat si ca tot a fost si vremea asa draguta cu noi, neasteptat de cald pentru aceasta perioada, am profitat si eu. Cred ca oricum sunt cam printre ultimele zile mai dragute inainte sa vina si timpul cand pamantul se va face alb. Un anotimp la fel de placut, de altfel, Dupa parerea mea fiecare anotimp care a mai ramas la noi are un farmec aparte, are placerile lui.
 Asadar revenind la motivul pentru care m-am apucat de blog am placerea sa va prezint in continuare, sau mai degraba o continuare unui articol precedent. De aceasta data cu noi informatii. Dupa ce in urma cu cateva zile va propuneam un teaser la o piesa "Painful love" interpretata de Cezar, iata asadar ca am revenit cu videoclipul oficial.
 Un video reusit si mai de calitate de aceasta data. asta in ciuda numeroaselor comentarii la adresa piesei cu care a participat la Eurovision. Asa ca iata un nou stil adoptat in aceasta piesa. Un single ce dupa o perioada iata ca a beneficiat si de un videoclip ca la carte.
 Asadar daca v-a placut Like, Share & Coment
Si PLAY!!

Comentarii