ControversaExclusiv: Single nou de la Mike Angello

  Salutare asadar si bun gasit la un nou blog aici in Controversa. dupa ce ati avut ocazia aici prin acest blog in exclusivitate sa urmariti spectacolul Live dupa YouTube "YouTube Music Awards2013", un spectacol inedit dupa parerea mea si foarte bine realizat, revenim pe teritorii nationale si va propun inca o premiera exclusiva pentru Controversa.
 Asadar iata cel mai proaspat single de la Mike Angello ce isi lanseaza astazi piesa “Anii ce vin”, o colaborare inedita cu Delia si Uddi si vine la pachet cu un lyric video interesant. 

„Noul meu single este despre pasii pe care viata ni-i poarta catre jumatatea noastra. Eu cred ca exista suflete pereche. Si mai cred ca in dragoste trebuie sa risti, fara sa te temi si sa-ti asculti inima. Sunt bucuros ca am avut posibilitatea sa spun aceasta poveste alaturi de Delia, pe care o admir si pe care o consider una dintre cele mai bune voci feminine de la noi din tara”, marturiseste Mike Angello. 
O piesa destul de impresionanta dupa parerea mea. Asa ca ascultati piesa si astept parerile voastre despre ea.

Comentarii