ControversaExclusiv: Xonia si cel mai nou single You and I

  Salutare tuturor si bun gasit pe acest blog. In continuare va propun o piesa ce de ieri este disponibila pe YouTube strangind deja un numar impresionant de vizionari. Asa ca mi-am propus sa o prezint si aici in Controversa.
 Asadar Xonia revine in aceasta toamna cu balada de dragoste "You and I" impreuna cu un lyric video.
  Asa ca auditie placuta si Like, share & coment sa afle si prietenii tai.
“YOU & I este o alta etapa a cariere mele. Imi place sa ma descarc si sa imi exprim sentimentele atunci cand cant si compun si vreau ca ascultatorii mei sa ma descopere si in aceast fel, sensibila si vulnerabila. Linia melodica si versurile sunt compuse de mine, alaturi de baietii de la Deepcentral.” a marturisit artista despre noul ei single.









Comentarii