ControversaExclusiv: Glorya - Nu-mi pasa (single fresh)

  Bun gasit inca odata in aici pentru a va propune inca o piesa interesanta si placuta.
Asadar dupa ce in aceasta toamna ne-a uimit facandu-ne sa ne simtim bine cand ascultam single-ul “Casi Casi” o piesa in limba spaniola, cu influente de raggaeton, Iata ca frumoasa constanteanca se intrece pe sine, prin lansarea unuia in limba romana, in stil rap. Piesa este compusa de binecunoscuta echipa TommoProduction si beneficiaza de un clip inedit, in regia lui Alex Ceausu.
“Am hotarat, impreuna cu echipa TommoProduction, sa oferim un cadou de sarbatori publicului meu si am ales ca urmatoarea piesa lansata, de pe viitorul album, sa fie “Nu-mi pasa”. Noul single ma reprezinta ca stil, de aceea, mi-am dorit foarte mult sa cant rap, asta si datorita faptului ca sunt o mare fana a acestui gen, inca din copilarie. Cu siguranta, foarte multa lume se regaseste in versurile piesei, un mesaj dur la adresa celor neloiali in relatiile de cuplu. Sper sa va placa noul stil adoptat!”, a declarat Glorya.
 
Multe obiecte sparte, poze taiate, fete senzuale care fac praf orice amintire a fostului iubit – cam acestea sunt doar cateva cadre din cel mai FRESH material video al Gloryei.
 Sa urmarim si ascultam “Nu-mi pasa”.


Comentarii