ControversaInterviu cu Andrei EM (Dj EM)

  Salutare prieteni si bun gasit si aici in Controversa. Multumesc celor ce apreciaza ceea ce incerc sa fac si pe aici. Sper sa reusesc sa realizez ceea ce imi propun cu acest blog. Pentru inceput o sa va anunt ca am facut cam ultimele modificari in portofoliu de bloguri pe care ma gasiti. Asadar am schimbat ceva denumiri si destinatii ale catorva bloguri personale. Le gasiti in sectiunea "Portofoliu".
   Asadar in continuare iata ca m-am tinut de promisiune si va propun in cadrul acestui articol in premiera pe Controversa un interviu Live cu inca un dj de la Radio Whisper, Dj Hutch.
  In sectiunea coment puteti urmari live interviul.  Asadar de aceasta data  Live pe blog si in premiera va propun in minutele urmatoare pe Andrei EM sau Dj EM cum mai este cunoscut. Un tanar care la numai 16 ani, tocmai din Faltceni, un oras incarcat de cultura, arata ca poate multe lucri. Cu un talent deosebit pentru muzica, dar mai bine sa-l lasam pe el sa ne spuna.
     Asadar bun gasit Dj EM sau Andrei, cum preferi sa iti spunem? pe Controversa la un scurt interviu. Asa ca sa incepem.
1. Cateva cuvinte despre dumneavoastra? banuiesc, cu siguranta ai fb? Si daca ai placerea poti sa faci cunoscut si fb personal aici.
Dj EM: Da. Pai sunt un tip de 16 ani, am facebook Andrei EM (Druțu). Ce as putea sa va zic despre mine... pai cant la chitara de 1 ani si ceva, practic meseria de Disk Jockey de 4 ani, recent m-am angajat intr-un club aici in Falticeni si restu va las sa aflai :D
2. Si dupa pagina personala de fb am observat un talent deosebit pentru muzica si pentru chitara in mod special. Este un hobby acesta sau studiezi in domeniu? Pe viitor vrei sa o transformi in ceva mai serios sau va ramane la stadiul de hobby cu prietenii? Cat timp dedici creatiei muzicale?
Dj EM: Pai in legatura cu chitara...  am planuri de viitor.. deja am cateva concerte aici in oras, deci este ceva serios. Cred ca creatiei muzicle ii dedic cea mai mare marte din timp.
3. Tot dupa fb am vazut ca ai si o trupa? Ne poti prezenta si componenta? Si ce genuri de muzica abordati? Compozitiile sunt personale sau cantati doar cover-uri.
Dj EM: Pai "Free Education" ne numim, Rusu Vlad (tobe) , Eu (chitara ) , Darius Ovidiu ( voce) . Cantam folk, rock, balade, usoara si reggae poate si putin ska .
4. Si pentru ca fb e la putere in ziua de azi. Ca na face parte din evolutia omeniri. Tot de aici am observat ca si compui versuri? si o faci cu placere. Si versurile pieselor le compui personal? In trupa esti leaderul sau doar compozitor si chitarist?
Dj EM: Pai in trupa sunt un pic din fiecare, si lider, si compozitor si chitarist.  Aici nu exista un lider. Toti tuntem egali . Nimeni nu e mai presus decat celalalt.
5. Ce parere ai de cantareti si trupele de azi din Romania? Cum ti se pare evolutia muzicii din ultimul timp? Sau involutia? Din istoria muzicala a noastra crezi ca exista trupe cu adevarat bune? ca de succes nu mai zic, au. Mai scriu istorie asa cum au facuto trupe ca Cargo, Phonix, iris, pasarea colibrii si mule altele? Ex si dezvolta putin?
Dj EM: Parerea mea personala este aceea ca, oamenii, „cantaretii” din ziua de azi nu isi merita publicitatea ..  parerea mea este ca folk-ul si trupele tinere  trebuie promovate. Nu muzica facuta si masterizate pe un PC + un mixer de studio... adica ce??  Noi promovam efectiv niste componente electronice J. Si nu zic ca toti sunt la fel , sunt intr-adevar si cantareti/e buni/e  dar mai putin....  si talent si frumusete...
6. In spectacole profesati live?
Dj EM: Dap . Niciodata nu am facut playback .
7. De cand aceasta pasiune pentru muzica?
Dj EM: Pai de cand eram mic.. tin minte ca in clasa a 3-a cunosteam super multe melodii  de toate genurile , asta doar pentru ca ma uitam dimineata pe MTV :X .
Si trecand la o alta pasiune, hobby, cea de dj. Ce ne poti spune? Ca o faci cu placere am observat asta, dar pe viitor intentionezi sa o transformi intr-o meserie? Zic pt ca in ultimul timp, cel putin personal am descoperit multi tineri care si-au propus sa mearga pe acest drum. Ce zici crezi ca se castiga destul de bine pe masura efortului? Plus ca tre sa ai si un pic de ureche muzicala si sa simti muzica. Ce parere ai de dj cei noi ? Sau ce sfat le-ai da celor care vor sa se apuce de asa ceva?
Dj EM: .No ..acum orice om stie sa foloseasca un program gata  de DJ. Nu frate ...aici trebe sa ai ani de experienta in spate..sa lucrezi pe aparatura ta.. sa faci set-uri si sa dai mai departe sa afli si o parere..nu e asa de usor..  eu prima data cand am mixat intr-un club.. a fost super greu ..  era un pioneer djm 800 si cdj 200 daca nu ma insel J))  vechii  , la prima vedere ... habar nu aveam cum sa umblu... si  in legatura cu meseria de viitor.. inca nu stiu ..as bate spre trupa mai mult..dar si spre DJ  pentru ca oricum se castiga bani . Dj-ilor, noi le-as da urmatorul sfat..  daca puteti ... incercati sa stati pe langa niste dj adevarati de club.. sa vedeti si voi ca nu e totul, gata pun o piesa ...dau play la alta si gata” =))  tre sa tii cont de niste criterii  cum  folosesti inalte , medii, joase + efectele ...+ BPM(batai per minut)
Am observat ca din cand in cand faci si emisii la Radio? Cum ai descoperit RW?
Dj EM:  Pai ma plictiseam intr-o zi si am zis hai sa caut un post de radio unde sa pot intra in emisie :D  si v-am gasit pe voi . :X
8. Si bineinteles ca veni vorba de sfaturi. Ce ii sfatuiesti pecei care vor sa se apuce de muzica fie in trupa sau solo?
Dj EM: SA FACA REPETITII MULTEEE  pana ce o piesa iese perfect , fara greseli  si sa nu cada la primul obstacol.

9. Si reveniind la trupa acum cateva zile am ascultat un instrumental foarte placut. Ce ne poti spune despre el?
Dj EM: Te referi la ROCK Song ??? sau  la Child”s play. Oricum  primul este ceva  solo. Facut de mine si al doilea este in colaborare cu Andrei Dediu.
10. Si tot acum cateva zile a aparut pe YouTube un filmuleti de la un spectacol la care ati participat? Ce ne poti spune despre? Cum a fost? A fost o reusita?

8. A fost balul Colegiului Vasile Lovinescu. Si da, a fost o reusita totala. putine emotii da e normal.  Cand esti in fata a 1000 si de oameni e normal sa ai emotii.
11. Pe viitor va veti pastra acelasi gen de muzica? Ce muzica veti aborda mai departe? Vei continua cu hobbyurile si dupa terminarea studiilor? Te vezi sa faci si ceva banuti din muzica in urmatorii 5 ani?
Dj EM: La intrebarile aste nu pot sa raspund. Multa lume vorbeste pe la spate..si cine stie..poate  reusesc cu trupa, poate nu ...poate reusesc sa continui meseria de DJ , poate nu...depinde aici de cum vrea Cel de sus.
12. Si la final o parere despre acest blog? Cum ti se pare? Ce parere ai despre ceea ce incerc sa fac pe aic? O sugestie, sfat, orice. Un salut pentru cititorii blogului Controversa.
Dj EM: Imi place maxim ceea ce faci, cum promovezi tu tineretul din ziua de azi. Este super  Controversa! Ca sugestie, sfat  ar fi ,, FA MAI MULTA PUBLICITATE ”  sa cunoasca lumea .Va salut, si SANATATE!
  Si cam acesta a fost ControversaInterviu. Multumesc pentru timpul acordat, Dj Hutch si mult succes in cariera si ne mai auzim pe la RW. Multumiri si celor care urmaresc acest blog special si Like, Share & coment

Comentarii