ControversaPremiera: Lavinia feat. Kaira - Poveste cu zane

  Salutare si bun gasit la un nou blog dedicat noutatilor din muzica. Un blog special unde va propun noutati din muzica, film, monden si nu numai. Pentru inceput multumesc celor care apreciaza ce incerc sa prezint pe aici si sper sa ramaneti alaturi de mine in continuare.
  Asa ca va invit sa va abonati la noul Newsletter pentru a fi la curent cu tot ce se intampla pe aici.
  Asadar in aceasta postare mi-am propus sa prezint initial doua lucruri dar o sa ma rezum momentan doar la unu. Initial am vrut sa fac o continuare a cea ce incepusem in blogurile anterioare legat de Romania si situatia in care se afla la momentul respectiv, insa am renuntat, urmand sa fac un articol pe aceasta tema exclusiv numai despre asta.
  Asa ca o sa va propun mai jos un nou single al unei vedete din muzica. Un nou inceput pentru ea cu o noua imagine si un stil de muzica complet schimbat.
  Lavinia Parva este o cantareata de muzica dance, nascuta pe 21 noiembrie 1984, la Timisoara.  O recunoasteti cu siguranta pentru ca a facut parte din trupa Spicy alaturi de Doinita Veleanu. 
  In copilarie, Lavinia Parva a fost un copil tare neastamparat, care le dadea mereu batai de cap parintilor. Mai tarziu, la scoala, artista a fost la fel de obraznica. Nu ii placea sa asculte de invatatoare si nici nu era atrasa de studiu.
  Intr-un interviu recent, Lavinia Parva a declarat ca invata doar pentru note, ca sa nu fie pedepsita de parinti. Cea mai mare boacana a ei a fost atunci cand a luat banii din fondul scolii si i-a cheltuit cu colegii intr-un parc de distractii. Pentru aceasta fapta, cantareata a fost pedepsita o luna.
Chiar daca nu i-a placut sa invete, Lavinia Parva visa se devina invatatoare sau profesoara de muzica.
 Drumurile vietii au dus-o spre alte domenii: modellingul, apoi muzica. Lavinia Parva a cochetat o vreme cu moda, prezentand creatiile celor mai mari case de moda din Romania. In 2000 si in 2001, Lavinia a castigat doua concursuri de Miss - Miss Timisoara, respectiv Miss Litoral.
Dupa absolvirea Liceului "Anghel Saligny" in 2002, Lavinia Parva intra la Facultatea Romano-Americana la sectia Management si Marketing.
  Adevarata lansare pentru Lavinia Parva a venit in 2003, odata cu infiintarea trupei Spicy. Alaturi de Doinita Veleanu, Lavinia a lansat celebrul hit "Mi-e frica (sa dorm singurica)". 
 Si a urmat o intreaga cariera impresionanta cu alte cateva piese de succes - "Aroma dragostei", "Chipul tau", dupa care, in 2005, Spicy se destrama. Dupa doua albume - "Bikiny Party" Si "Aroma Dragostei", Lavinia Parva decide sa urmeze o cariera solo.
  In 2005, cantareata a inceput o cariera solo, scotand pe piata discul `Doar eu`. Materialul cuprinde hit-urile `Doar eu sunt perechea ta` feat Korekt , `Suflet langa suflet` feat Marcel Pavel si `As zbura`. Lavinia Parva a plecat in Spania sa lucreze cu producatorii cd-ului Cafe del Mar.
  In 2006, Lavinia a lansat albumul 'Vida Mia', iar in 2008 scoate 'Dragoste in secret'.
  In iarna lui 2010, Lavinia incearca o revenire in topuri cu piesa 'Ai Ai Ai', pe care o lanseaza pe net sub pseudonimul Moralinda. Succesul a intarziat sa apara, asa ca Lavinia nu a promovat piesa. In noiembrie 2011, Lavinia a lansat singleul 'Up & Down'. 
 Si iata ca revine in 2013 pe piata muzicala cu un nou single zic eu exceptional, dupa ce in ultimul timp a tinut primele pagini ale ziarelor mai mult prin relatia sa cu Stefan Banica, revine cu un nou single - "Povesti cu zane”, un feat cu Kaira, marcheaza un nou inceput pentru Lavinia, dar si o schimbare de stil muzical. De succes cu siguranta. 
"Pentru mine anul care tocmai se incheie a fost un an al provocarilor si un an in care am invatat foarte mult! Mi-am dorit sa imi surprind fanii din Romania care asteptau din partea mea o piesa in limba romana. "Povesti cu zane” mi-a placut de la prima ascultare pentru ca este o piesa sincera in care se poate regasi orcine si pentru ca imi era dor sa cant in limba romana!” a declarat Lavinia.
 Iata mai jos si piesa si va las pe voi sa spuneti daca v-a placut. Like, Share & Comment 

Comentarii