ControversaSpecial: La multi ani Romania (Episodul 4)

  Salutare si bun gasit la un nou blog special. Multumesc celor care apreciaza acest blog si in continuarea acestor serii de postari speciale va prezint ultimul episod din aceasta serie prin care am incercat sa va prezint un artist asa cum este impreuna cu mesajul pe care il transmite. Un mesaj ce ar trebui sa ne intereseze pe toti. Pentru ca Romania merita o soarta mai buna. Sa fim mai uniti.
 Asadar iata si videoclipul oficial al piesei "Romania mea nu-i jucaria ta" de la CRBL. Sa fim mandri ca suntem romani. Dupa pionerii aviatiei, mandria pentru sport, artisti de valoare, vedete consacrate ce au scris ori inca scriu istorie, toti sunt romanii nostri. Sa-i respectam, sa ne pretuim valorile, sa ne respectam pe noi. Si in primul rand sa fim uniti. Una din valorile artistice cu care ne simtim mandri este si CRBL, care le-a oferit romanilor astazi videoclipul oficial al celui mai nou single "Romania mea nu-i jucaria ta" prezentat in exclusivitate doar aici in Controversa.
 Dupa cum am insistat in majoritatea postarilor de aici sau dupa celelalte bloguri personale, doar noi putem schimba Romania folosind produse autohtone.
 Asa ca va invit sa vizionati minunatul videoclip care sincer sa fiu chiar m-a impresionat si chiar are un mesaj de transmis si cine are urechi sa auda si cam atat ca poate am plictisit. Asa ca PLAY!

Comentarii