ControversaExclusiv: Holograf - Intoarce-te acasa feat. Antonia (Videoclip Oficial)

  Salutare si bun gasit la un nou blog ControversaExclusiv. Astazi am placerea sa va propun spre vizionare o trupa ce a scris istorie si inca scrie in muzica romaneasca.
  Holograf este o formație rock românească înființată în 1978. Holograf este printre cele mai de succes trupe din România, fiecare dintre albumele lor conținând câteva cântece care au ajuns hituri în România. Trupa este în continuare foarte activă și realizează turnee lungi, cu concerte foarte bine primite de public.
În anii 1990 trupa și-a schimbat stilul într-un rock modern.
Printre cele mai cunoscute cântece ale formației Holograf sunt Banii vorbescDincolo de noriȚi-am dat un inelUndeva departeSă nu-mi iei niciodată dragostea și Viața are gust, sau, mai nou,Cât de departe, piesă care este printre primele locuri in hiturile romanesti.
Astazi in 2014 iata ca vine cu ceva nou, o piesa de dragoste ca tot am sarbatorit romaneste "Dragobetele" Primul featured dupa parerea mea cu o artista tanara din istoria Holograf. 
  Lansata in urma cu cateva ore pe YouTube are deja peste 5 mii de like-uri si continua. Semn ca poate deveni un mare hit in aceasta primavara. Voi ce credeti? Asa ca sa vizionam cel mai nou videoclip in premiera in Controversa, piesa "Intoarce-te acasa - Holograf feat. Antonia"
PLAY! Like, Share & Coment

Comentarii