ControversaExclusiv: SKEO - Drumul vietii (single oficial) + Recomandare Vlog

  Salutare si bun gasit la un nou blog ControversaExclusiv. Multumiri pentru ca tineti in viata acest blog. Astazi am placerea asadar sa va prezint o piesa nou nouta in premiera pe Controversa. Dar inainte de asta o sa va fac recomandarea de vlog din fiecare postare. Asadar astazi a venit randul uii alt mare vlogger roman pe care personal il urmaresc si chiar imi place ce vad. Sincer e un altfel de umor parca. Un umor care chiar te face sa razi cu adevarat. Asa ca cu un show extrem de vizionat pe YouTube, cu peste 15 mil de vizionari pe canalul sau, 291.709 abonati, face realmente show pe internet cu un content de calitate.
abordeaza subiecte variate cu continut personal si in stilul caracteristic. Este din Bucovina din Vatra Dornei, Pe numele sau Mihai insa multi il striga ca Zmenta. "Am fost vlogger 4 ani, dar din lipsa de timp am renuntat. Momentan sunt fotograf si vlogger, si-i numa bine!" dupa cum se descrie chiar el pe canalul oficial de YouTube. Unul din vloggeri de exceptie ai Romaniei. Eu cred ca merita urmarit macar pentru a te destinde putin si a rade. Acum ca aveti si link-ul tot ce trebuie sa faceti este sa va abonati canalului sau si cu siguranta nu veti regreta. Bine asta daca nu cumva te simti in pielea celor despre care se vorbeste prin clip. "Care este"  Asadar iata mai jos si ultimul episod din "Zmenta Show" Like, Share & coment. 



 Si dupa recomandarea de vlog in continuare iata si piesa nou nouta de care va ziceam la inceputul acestui blog. Asadar in premiera la Controversa vine sa va prezinte noul lor single oficial SKEO cu piesa "Drumul vietii" Muzica si versurile Keo, Skizzo Skillz, Bogdan Muresan. Este o piesa excelenta dupa parerea mea in stilul caracteristic cu care si-a obisnuit fanii. 


Comentarii