ControversaRecomanda: Recomandare Vlog + Bonus Sa ne mandrim ca suntem romani

  Salut si bun gasit la un nou blog ControversaSpecial. Pentru inceput multumesc pentru incurajari la incercarea mea de a realiza unui vlog. Si promit sa tin cont de toate sugestiile facute. Asa ca in fiecare blog asa cum am zis de la inceputul acestui an o sa va propun cate un vlog interesant care consider eu ca mertita sa fie urmarit, pe care de altfel si eu personal le urmaresc, impreuna cu cateva pareri personale. De altfel nu vreau sa se creada altceva, ci doar faptul ca prin aceasta sectiune din blog vreau sa incerc sa va recomand multe alte vloguri de la noi cu nume inca necunoscute. Tineri ce merita sa fie incurajati sa mearga mai departe. Guri rele, hateri si invidie exista oriunde. Insa cu totii trebuie sa trecem peste si sa facem ceea ce ne place. Pentru mine personal Orice picior in spate este un pas inainte. Urmeaza-ti visul, iar viitorul e acolo rezervat pentru tine.
  Asadar in continuare am placerea sa va propun un alt vlogger interesant si foarte distractiv. Un show online de provocari, intrebari si pastile umoristice si nu numai ce starneste rasul de fiecare data cand il urmaresti. Descoperit foarte recent, a reusit sa imi placa din prima. Chiar i-am trimis si o provocare destul de interesanta. Sa speram ca o va si realiza. Asa ca va invit si pe voi sa ii lasati provocari si intrebari pe facebook sau chiar pe canalul oficial de YouTube . Si iata mai jos ultimul episod realizat.



 Si in continuare dupa cum spune si titlul acestui blog va propun inca un filmulet care ne face sa fim mandri ca suntem romani.
  Cultura populara romaneasca se pare ca aduna tot mai multi admiratori peste hotare. Recent, un clip de la Jocurile Olimpice (JO) de iarnă din 2010 din Vancouver cu doi patinatori americani care execută un dans pe muzică românescă, a devenit tot mai popular pe internet. 
  Cei doi patinatori, Tanith Belbin și Benjamin Agosto au ales pentru evoluția lor ”Rapsodia Română” și au fost îmbrăcați în costume populare. 
 Clipul în care apar cei doi patinatori a înregistrat peste 160.000 de vizualizări pe YouTube după ce a fost distribuit pe rețelele de socializare.


Comentarii