ControversaUnderground: MaSaO - La vida loca [single oficial]


 Salutare si bun gasit la un nou blog Controversa. Multumiri celor ce fac ca acest blog sa existe. Nu omiteti si un Like paginii oficiale de Facebook.com/controversa impreuna cu un share prietenilor si Abonati-va la Newsleter pentru a fi primii care afla ce apare nou in Controversa. Si asa cum v-am obisnuit aici in zona Underground sa va ofer piese ce exprima viata. Versuri traite de artisti ce merita sustinuti si descoperiti. Artisti ce traiesc prin ceea ce exprima si exprima ceea ce gandesc. Voci adevarate ale poporului care trebuie ascultate si respectate pentru ceea ce fac pentru ca spun ceea ce simpt.
 Asadar despre acest fapt, in continuare, iata o piesa speciala si impresionanta de la artistul, MaSaO. O piesa dupa parerea mea excelenta cu respect. Filmari realizate in Onesti si versuri inspirate din zile actuale "La vida loca" este o piesa care pune la zid viata mondena de la noi. "Ramai in urma daca nu esti construit ca roca" cum spune si piesa.
  "Nu am putut si nu pot inca sa inteleg invidia,ura si prostia unora,cateodata poate si eu sunt asa,dar macar ma folosesc de ele intr un mod constructiv ma folosesc de ele pt a deveni un om mai bun decat tine!nicidecum pentru a dori raul cuiva asta a fost principalul scop pt care m am apucat de muzica vreau o lume mai buna,cel putin asta vreau sa inteleaga ascultatorii mei.stiu,o sa mi spuneti ca toti vrem,dar...eu macar fac ceva in privinta asta....rau poate face oricine,dar bine,nu stiu cati dintre noi il pot face ..." Dupa cum a declara artistul pe contul sau de Facebook. Mai mule ascultati piesa si share si prietenilor tai.
 Asa ca va invit sa vizionati cel mai nou videoclip MaSaO - La vida loca

Comentarii