ControversaExclusiv: Noul videoclip Matteo (Aboneaza-te)

  Salut prieteni si bun gasit la un nou blog aici in ControversaExclusiv. Multumiri celor ce apreciaza "efortul" depus in a realiza aceste bloguri. Un "efort" de placere pe care incerc sa il fac placut. Daca nu va place nu ezitati sa ma criticati, sa imi dati sugestii, ideei, le voi primi cu deosebita placere si asa cum am mai spus o sa tin cont de ele. De aceea exista mai jos sectiunea coment, iar daca vreti sa aflati mai multe despre ce apare pe aici Aboneaza-te la Newsletter. In curand o sa incep o serie de postari despre cativa artisti promovati de o casa de productie cu care Radio Whisper are o colaborare. Asa ca fiti pe faza. Si probabil in urmatoarea postare o sa ma inscriu si in acest am la competitia care mi-a dat curaj sa continuu acest blog, SuperBlog Spring. Sper sa ma sustineti. Nu o fac neaparat pentru un premiu, ci doar pentru a castiga o cat mai mare experienta in blogging.
  Asa si in continuare schimband subiectul va propun o piesa ce a facut valuri inca de la lansare, fiind foarte ascultata la radio. La nici o luna a strans deja peste jumatate de milion, de vizualizari pe YouTube. Un artist mare ce stie sa faca show de fiecare data cand urca pe scena. Lasandu-se pe mana a doi stilisti vestimentari incepe sa isi promoveze noul stil vestimentar, inspirat din U.S.A, elegant dar chic, matur, dar totodata vesel, un stil intalnit la Pharrell sau Will i. Am, Asa ca, pentru achizitionarea hainelor cheltuindu-se mii de euro. Asadar acesta este stilul pe care Matteo il va aborda de acum inainte. 
 "Piesa "Andale" este produsa in studiourile Lanoy Production, este o piesa fresh, care a fost foarte bine primita de public. Imi doresc ca "Andale" sa se bucure de acelasi succes ca celelate piese ale mele. In spatele a tot ceea ce vedeti sunt multe ore de munca, o echipa de profesionisti si multa ambitie" a declarat artistul. 
 Asa ca aceasta piesa "Andale" impreuna cu videoclipul, dupa parerea mea, se inscrie cred si ea in categoria "ceva nou 2014" lansata de Controversa 
 Filmarile acestui videoclip, au avut loc in urma cu cateva saptamani, intr-unul dintre studiourile de la Buftea, au durat 24 de ore, iar pentru montarea lui s-a apelat la una dintre cele mai bune echipe din Romania. In videoclip apar mai multi artisti cunoscuti, printre care se numara F. Charm, Andra (Like Chocolate), Rolla Sparks, precum si asistenta de la "Neata cu Razvan si Dani", Flavia Mihasan. Produs de Media Pro si LiveArtist in regia Roxanei Paulica. 

 Cu siguranta va fi videoclipul anului asa ca Play!


Comentarii