ControversaSpecial: Alege o tableta cool si ultra-portabila! (Particip la SpringSuperBlog 2014)

    Salutare internatiune si bun gasit la un nou blog mai special de acesta data. Si cand zic special, este pentru ca incerc din nou o participare la o competitie extraordinara a bloggerilor oferita de SpringSuperblog 2014 prin editia de Primavara. O sansa dupa parerea mea prin care poti sa te rmarci in bine sau sa te faci de rusine cu ceea ce scrii pe blogul tau. Ceea ce cred ca o sa patesc si eu. Chiar daca am acest blog de ceva timp inca ma consider un invatacel si ma voi considera mult timp de aici inainte. De ce spun asta? Pentru ca dupa mine cred si cu siguranta o sa imi dati dreptate, a fi blogger trebuie sa detii un talent anume si sa o faci cu placere. In ultima parte ma incadrez si eu, fiindca sincer chiar o fac din placerea de a scrie. Se spune ca la nastere esti pus oarecum sa alegi, dintre mai multe obiecte, ceea ce vrei sa fii in viitor. Si fiecare dintre noi alege ce i se pare lui mai placut la ochi, pentru ca atunci cand abia rostim cateva vorbe, abia gangurim ceva, nu putem fi influentati de nimeni. atunci e momentul cand un parinte trebuie sa vada dincolo de fata aceea inocenta si sa intuiasca ce ii poate oferi mai departe. Daca atunci ii dezvoltam acele abilitati ce si le deprinde singur un copil poate ajunge sa faca ceea ce ii place. Asadar pot sa spun ca personal, din cate mi-au zis si parintii, cica as fi ales un creion. Asadar cred ca, de aici si placerea de a scrie. Se pare ca abia acum incep sa realizez ca toate acele vorbe pot fi adevarate. O fi oare prea tarziu sa imi cultiv acest, sa-i zicem "talent", care nu e? La aceasta intrebare inca nu mi-am raspuns. Asa s-a si nascut acest blog. Din placerea de a scrie. De curand un cititor mi-a sugerat o tema despre care sa scriu, ceea ce am si facut daca o sa observati in postarile anterioare. Personal sunt o persoana foarte deschisa la orice sugestie, dar imi place sa cantaresc inainte tot ceea ce fac. Din pacate nu postez foarte des datorita timpului extrem de ocupat in cu totul alt domeniu, dar tot in contact, de aceasta data direct, cu oamenii. Asa ca incerc sa le combin oarecum si sa ma impart in asa fel incat sa si fac ceea ce imi place, dar sa si realizez un buget. Inca ma descurc binisor, cu greu uneori dar sper sa fie apreciat ceea ce creez aici. Si pentru ca de curand am mai lansat un blog ce inca e la inceput de drum incerc sa ma mai impart. Cat nu stiu. O sa vina si timpul cand probabil le voi uni toate.
  Dar pana atunci dupa ce am plictisit probalil, cu prea lunga poveste a nasterii acestei pasiuni, o sa trec mai departe schimband subiectul. Asadar o sa incerc pentru a doua oara sa intru in competitia SpringSuperBlog 2014, nu neapartat pentru castig, ci pentru a vedea daca si cat am evoluat pana acum. Sincer nu ma astept sa castig ceva. Ma inscriu pentru ca, in afara faptului de mai sus, am promis ca o sa revin atunci cand la editia trecuta chiar ca o surpriza totala am primit chiar o diploma de participare. Si pentru mine a contat foarte mult acel fapt. Pentru aceasta multumesc echipei de la SuperBlog si pe aceasta cale. Mi-a dat o mai mare incredere in mine si in faptul ca pot face fata. Asadar aceasta postare va avea o dubla semnificatie, aceea de inscriere in SpringSuperBlog si participare la o proba a competitiei. Asa pe ultima suta de metri iata si in acest an o sa particip.
  Asa ca pe masura ce trece timpul realizez multe lucruri ce mi se-ntampla sunt pentru ca asa trebuie sa se intample, sa le pot descoperi. Asa se intampla ca eu care altadata ziceam ca nu o sa am ce face cu o tableta iata ca azi imi pun intrebarea cum sa achizitionez una? sa fie si fiabila si sa o pot folosi mai mult timp. Si prin intermediul acestei competitii iata ca am descoperit si acest magazin online, Azerty.ro, unde am gasit cateva oferte destul de interesante. Personal consider ca in ziua de azi intr-o lume a tehnologiei, cand orice este automatizat o tableta e necesara. Daca in anii trecuti erau la mare cautare laptop-urile, iata ca azi prin metoda evolutiei tehnologice, au aparut Tabletele. Astfel poti fi oricand in contact cu prietenii, partenerii de afaceri pe retelele de socializare, poti cauta imediat ceea ce te intereseaza pe internet, ori poate foarte bine sa fie de real ajutor atunci cand ai o prezentare. Consider ca astazi este foarte util. Vorbim astazi la trecut mult de laptop. Pe langa faptul ca erau si foarte incomode la transport aveai si mai mari probleme ba de baterie,ba ca performanta, asa daca ai o tableta poti oricand folosind acesoriile dupa azerty.ro si il poti repede transforma intr-un mini laptop. Ca performanta pot spune ca nu se compara cu un laptop insa in functie de configuratie poate fi mai de top performant sau mai de mijloc. Niciodata nu va recomand sa luati o tableta doar pentru avea una. Ganditi ce vreti sa faceti cu ea si mai apoi alegeti performanta. Cu cat e mai aceasta tableta pentru ca imi place sa cred ca sunt un patriot. Si chiar daca nu e suta la suta macar e la noi. De ce sa nu ne mandrim ca suntem Romani, in ciuda multor neplaceri.
performanta ca sistem, cu atat o folosesti mai mult. Personal as alege
 Asa ca daca vi sa parut interesant va invit sa dati si un share prietenilor, un like si un coment cu sugestii, pareri si intrebari.
  Mult succes tuturor!











Comentarii