ControversaExclusiv: Alex Velea - Din vina ta (Videoclip Oficial)

  Salut internatiune, Hristos a Inviat si bun gasit la un alt blog Controversa. Multumiri celor ce apreciaza ceea ceapare pe aici si imi cer scuze ca nu postez asa des. Este pentru ca am extrem de mult de munca asta vara si as vrea sa le cam definitivez. Daca sunteti curiosi sa aflati cam ce mai realizez dati Like paginii oficiale de Facebook. Ma gasditi mai des pe acolo, sau as fi incantat daca ati mai da un like Aici, locul unde incerc sa imi dezvolt pasiunile personale pentru fotografie. Sunt doua locuri unde putem conversa si bineinteles, unde puteti sa imi lasati intrebarile voastre, sugestiile si propunerile. Daca urmariti acest blog aveti si aici si alte link-uri catre celelalte bloguri personale. Iar daca aveti placerea, dovediti-mi ca ma sustineti si abonati-va acestui blog la Newsletter. Aveti linkul in dreapta articolului.
 Asadar si ca sa nu lungim prea mult iata in continuare am placerea sa propun spre vizionare o piesa ce cu siguranta, cred ca deja o cunoasteti si ati mai auzit-o. Daca nu iata si pe aici in Controversa cel mai nou single Alex Velea impreuna cu videoclipul piesei "Din vina ta". Un single un pic altfel dupa parerea mea, mai romantic si trecut prin viata. O piesa ce cred ca spune multe de altfel si despre ultimele barfe din mondenul autohton. Voi ce parere aveti? Merita sa intre in topuri vara aceasta?

Comentarii