Caravana filmului Romanesc revine la Onesti

  Salutare si bine v-am regasit aici pe blog, cei ce mai urmariti blogul. Din pricina timpului nu am cam avut timp sa mai scriu pe aici si de aceia imi cer scuze pentru lipsa. Dupa feedback imi dau seama ca inca apreciati ceea ce exista pe aici pana acum, iar eu va multumesc sincer si va respect. Asa ca astazi am decis sa va propun doua articole sper eu interesante.
 Primul se refera la un eveniment ce va avea loc chiar saptamana ce urmeaza la care sper sa i-au parte si poate o sa revin cu imagini.
 Al doilea articol se va referi la zona ControversaUnderground si anume la un artist al genului ce de curand a urcat pentru prima data pe o scena in Parcul Municipal. Mai multe in urmatoarea postare.
 Asadar o sa incep asa cum spune si titlul acestei postari cu "Caravana Filmului Romanesc", un eveniment ce sa speram ca va aduna pe platoul din fata Primariei Onesti multi iubitori de film romanesc. Vor fi prezenti artisti de renume a cinematografiei romanesti, prin filme de succes. Evenimentul se desfasoara in doua locatii, in aula Bibliotecii Municipale "George calinescu" dar si in aer liber pe platoul din fata Primariei Onesti.
 Asa ca fiti in numar cat mai mare pentruca e posibil sa fiu prezent prin preajma. Voi reveni in urmatoarele postari cu imagini de la eveniment.

Comentarii

  1. Buna. Te invit la un concurs cu tema: „Ce ai face 88.000 de lei? O fapta buna sau ti-ai satisface o placere vinovata?” Astfel premiez cele mai bune trei articole:
    Premiul 1 - 500 de lei;
    Premiul 2 - 200 de lei;
    Premiul 3 - 100 de lei.
    Scrie un articol si castiga! Castiga cu visul tau si demonstreaza-mi cat esti de iscusit in taina scrisului! Mai ai la dispozitie exact o saptamana!
    Mult succes!
    http://literestacojii.wordpress.com/2014/09/02/concurs-avbs-credit

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu