ControversaSpecial: Relaxare la 3Stejari


  Salutare dragi cititori si bine ati venit la un nou blog special din seria SuperBlog Spring 2015. Si deoarece  in primul rand, am promis ca voi reveni in aceasta interesanta si placuta competitie, iar de cateva editii chiar a inceput sa imi placa, iata-ma din nou in joc cu forte proaspete. Chiar daca nu voi iesi pe un podium mai onorabil, macar ma voi perfectiona in aceasta arta si voi urca din ce in ce mai sus. Iar in ceea ce priveste aceasta competitie consider o adevarata rampa de lansare si un foarte bun mod de a te expune.
  Asadar in continuare o sa incerc sa va povestesc cam cum m-am relaxat eu la 3 Stejari intr-un cadru de vis.
A fost o mini vacanta excelenta in care mi-am incarcat bateriile pentru noua saptamana ce urma sa vina. Impreuna cu familia si cativa prieteni cu copii cautam un loc de relaxare cu piscina, aer proaspat de munte, confort si servicii mai altfel. Astfel am dat peste acest Complex Turistic 3 Stejari, pozitionat sa-i spunem strategic, raportat la punctele de atractie din zona, in apropiere de Brașov, lângă actualul drum național DN1. Am obtinut si cazare 
  In locul unde pe vremuri exista o falnica padure de stejari, inca necucerita de civilizatia omului. Astazi insa mai exista doar cativa stejari seculari, iar trei dintre acestia se afla chiar pe domeniul acestui minunat complex turistic de 4 stele, cu 55 de locuri de cazare în 14 camere duble, 4 camere
triple și 3 apartamente. Oaspeții complexului pot lua zilnic masa în modernul Restaurant Stejarii de 60 locuri, cu acces la o superbă terasă situată în curtea interioară a complexului, lângă iazul cu păstrăvi.










Aici mari bucătari, cu experiență internațională, îmbină cu rafinament bucătăria tradițională cu cea modernă pentru a oferi tuturor oaspeților o experiență culinară memorabilă.

Si pentru ca traim intr-o era a informatiei la o cautare pe internet, pe retelele sociale am dat de acest complex turistic 3Stejari 
 Ce pot sa ca am gasit servicii ireprosabile si ne-am si distrat de minune. 
 Asa ca va invit sa faceti o vizita si cu siguranta nu veti regreta. 

Comentarii