ControversaSpecial: Un suflet ramas singur, o poveste...

Salutare blognatiune si bun gasit la un nou blog special, ControversaUnderground (UrbaNation). Multumiri celor ce apreciaza acest blog, incurajanu-ma astfel sa merg mai departe cu acest proiect. Asa ca as fi curios daca aveti placerea, sa imi lasati o parere despre cum vi se pare pe aici, ce sa mai schimb, ce sa mai adaug impreuna cu raspunsul la intrebarea acestui blog de la final. 
Asadar in continuare va propun inca un artist tanar ce promite foarte mult. Cu sute de vizionari pe Facebook, un tanar adolescent, care uimeste de fiecare data cand se adreseaza din contul sau personal. Pe langa voce, el uimeste si prin cea ce recita din suflet pentru aceea care apreciaza. ”Un baiat care pastreaza ce are si respecta orice om din jurul lui.” asa cum a declarat chiar el intr-un scurt interviu pentru controversa.
Andrei Asavei, este acel tanar, tocmai din Focsani, ce la 18 ani are o gandire ce pe multi uimeste. Asa cum se descrie chiar el este ” un baiat care pastreaza ce are si respecta orice om din jurul lui. nu disper dupa nimic pentru ca stiu.. timpul le va rezolva pe toate”, Acesta da o reala lectie de viata pentru tinerii acestei generatii. Un adolescent pentru care muzica inseamna totul si care traieste ceea ce canta din suflet. O experienta de viata ce poate fi a oricaruia dintre noi.
”Pentru ca doar ea a fost langa mine cand probabil n-am avut nimic, 
De ce muzica si nu altceva? 
Ei bine, asta am zis sa fac si in ea am inceput sa-mi pun toata suferinta. si ascultand muzica in fiecare zi am spus ca daca alcineva poate... eu de ce nu as putea? Bine inteles au aparut si critici/laude ..dar defapt o fac pentru mine, Daca-i place si altui om ma bucura.” A declarat Andrei in acelasi interviu scurt. 
A inceput singur pe cont propriu insa ar fi deschis sa colaboreze candva, atunci cand va veni timpul.
sunt pe cont propriu ,n-am colaborat cu nimeni dar as fi bucuros daca as face asta mai exact sa colaborez cu cineva”a declarat andrei la intrebarea Controversa daca a mai colaborat cu cineva Nu o face pentru un motiv anume ori ca l-ar pune cineva, creeaza din dragoste pentru muzica. Pentru el este un mod de a comunica si de a-si spune dureile, trairile, viata dar si uneori asa cum zice intr-un clip ”ceva de plictiseala” Traieste, ii place ceea ce face si o face din inima. Iar ”daca-i place si altui om ma bucura”
 La intrebarea Controversa daca are de gand la un album iata ce a declarat Andrei
intenti pentru album momentan nu am pentru ca nu am ce imi trebuie,mai exact stare materiala dar cu timpul o sa scot si albume, ”
Performand ca o persoana doar pe retele de sociallizare, Andrei Asavei, este inainte de toate un adolescent oarecare si nu vrea cel putin deocamdata aparitii la tv ori in presa. La fel si in privinta concertelor. Cu ambitii mari pentru varsta sa isi propune sa devina tot mai bun pe aceasta tema ”muzica” ” planul meu este sa devin cat mai bun pe aceasta tema” a mai spus Andrei.
La intrebarea daca are un artist preferat de la noi a spus ca ”Guess who, pare sa fie ok”
Si ca o concluzie la intrebarea cum i se pare acest blog a spus ca ”pare sa fie ok”, iar cand i-am ceva in excusivitate a declarat un lucru care chiar mi s-a parut foarte bun si corect pe care cu siguranta o sa il respect ”nu pierdeti timpul criticand pe alti incercati sa fi-ti mai buni ca alti” ceea ce pot spune asadar concluzionand ca nu voi critica pe nimeni aici ci voi incerca cu ajutorul vostru, cititorii de Controversa, sa incurajez pe orine are un talent si vrea sa fie promovat. Personal vreau sa fii din ce in ce mai bun in ceea ce fac fara a ma compara cu altii. Iar daca celor ce viziteaza aceasta mica casa virtuala a mea le place, atunci ma simpt cel mai implinit, inseamna ca imi ating scopurile.
Asa ca cam aceasta a fost si o mica discutie care chiar mi-a facut placere sa o am cu acest tanar, Andrei Asavei. Din partea Controversa Multa putere de munca, inspiratie si sa isi atinga toate scopurile. Va las mai jos un clip ce spune multe despre personalitatea lui si ceea ce am spus mai sus.
Cateva ganduri de poveste.

Intrebarea de final: Ce parere aveti de acei tineri, adolescenti care se exprima in versuri si o fac chiar spectaculos? Au un viitor, sau sunt o generatie uitata? Distribuie mai departe, sa afle si prietenii tai si cine stie poate e si el un artist. Ma ajuta in continuare si ma ambitioneaza sa merg mai departe.


grin emoticon

Comentarii