CNS-Recomandare: Fathers and Daughters

 Salutare blognatiune si bine ati venit in in casa mea virtuala Controversa. Va multumesc celor ce ma urmariti, dar si celor ce nu au incredere in ceea ce fac. Acestora din urma le spun doar ca trebuie sa inteleaga ca aceasta casa este deschisa oricui si ca oricat de mare va fi, niciodata nu se va schimba.
 Asa ca daca aveti placerea sa aflati primii ce mai postez Abonati-va, iar ca sa imi aratati ca ma sustineti dati un share articolelor prezentate. Ma ajuta foarte mult si ma incurajeaza sa merg mai departe cu cat mai multe informatii. Va respect.
 Iar acum, in continuare Controversa va recomanda un film de exceptie. Pentru ca nu vreau sa fie articolul prea lung si plictisitor am decis ca inainte sa postez o premiera de film, sa va recomand unul bineinteles dupa ce am primit si eu recomandarea de la un amic bun, un om care orice creeaza, o face cu pasiune si daruire, despre care probabil v-am mai vorbit in alte bloguri, daca sunteti curiosi cine e aici e pagina sa de facebook. Asadar sa revenin, filmul este o drama familiara, intre un tata vaduv, dupa o cadere psihica si fica sa care se lupta de 27 de ani, sa creeze o conexine intre ei. Fathers and Daughters a avut lansarea pe 1 octombrie anul trecut, in Italia. Un film scris de Brad Desch, castigator al unui premiu Pulitzer, regizat de Gabriele Muccino, in rolurile principale, Russell Crowe, Amanda Seyfried, Diana Kruger, Aaron Paul.
  Va invit, asadar sa il urmariti si astept parerile voastre mai jos in comentarii. Iar daca ati ajuns pana aici si v-am facut curiosi iata mai jos trailer-ul filmului pentru a va face o idee. Vizionare placuta

Comentarii