CNS-Underground: Andrewy - Schimbari majore

  Salutare blognatiune si bun gasit in CNS-Underground. Locul unde va propun diferite piese in exclusivitate sau nu, artisti in promovare sau pentru ca acestia mi-au oferit oportunitatea sa ii ascultati si aici. In continuare o sa va prezint cateva, sa le zicem reguli, mai bine zis gesturi de egalitate intre ce veti gasi aici in aceasta sectiune. Inainte de toate tin sa va multumesc pentru ca ati intrat si in casa nea virtuala. Acum sper sa fiu o gazda buna si sa va faca placere sa reveniti de fiecare data.
 Asadar dupa ce v-am spus cam ce veti gasi in aceasta rubrica a blogului, inainte de a va invita sa ascultati piesa, tin sa precizez de la inceput ca tot ce apare in acest blog despre artistii, care vor mai fi sper, sunt pareri personale si uneori si spusele lor. Asa ca voi incerca pe cat posibil sa pastrez o relatie de colaborare amicala cu oricine, indiferent de comentariile pro sau contra, ce vor aparea poate, pe care de altfel imi rezerv drepul sa le selectez, sau referitor la parerile mele despre o piesa, o voce sau instrumental. Vreau sa fiu cat mai decent posibil si sa imi pastrez egalitatea intre fiecare artist, bineinteles nu vreau nici sa fac vro influienta cumva. Fiecare cu parerea sa, pe care o poate oricand lasa in sectiunea de comentarii de mai jos.
  Asa ca iata in continuare, daca ati ajuns pana aici, va propun spre ascultare o piesa in exclusivitate pentru Controversa. O compozitie dupa parerea mea buna, din punct de vedere al versurilor, a pozitivului si al interpretarii. In ceea ce priveste negativul e ok, chiar foarte bine realizat, insa dupa parerea mea cred ca este mult prea proeminent, aproape ascunzand vocea. Aceasta fiind de altfel prima mea impresie, atunci cand am ascultat piesa. Cam asta ar fi singura observatie pe care am sesizato eu. Sa mai fie oare altele? In rest piesa chiar te face sa simti ceea ce asculti. Astept parerile in comenntarii.
 Piesa este o trimitere la modul de viata din zilele noastre, cu un mesaj binedefinit catre stilul de viata al fiecaruia si a ceea ce vrem cu totii de la noi, Schimbari majore, cel mai nou single pe 2016, Andrewy. O piesa chiar foarte proaspata, lansata acum cateva ore, pe 7 ianuarie 2016 mai exact. Asa ca va las sa ascultati piesa si astept parerile voastre in sectiunea de comentarii, impreuna cu raspunsul la intrebarea de la finalul articolului.
 Tu ce Schimbari majore ai pentru acest an?

Comentarii