CNS-Underground: Despre Nane si primul album ep. 3

   Respect blognatiune si bun gasit in casa Controversa. Multumiri celor ce intra si in aceasta zona un pic incomoda, dupa cum zic altii. Chiar daca unii nu accepta si cred ca este o pierdere de timp acest blog, le zic doar atat, Fratilor orice lucru facut e o pierdere de timp, insa cand faci ceva cu placere si din pasiune cu siguranta se va transforma in ceva, daca nu fascinant, atunci macar interesant. Si da nu imi iese nimic de aici, insa fac doar pentru hobby si pasiune. Poate mai tarziu cine stie...
 Asadar dupa cam plictisitoarea introducere, insa era necesar sa o spun si daca ati ajuns pana aici atunci inseamna ca sunteti pregatiti pentru episodul 3 din prima serie exclusiva de aici din Controversa. Chiar daca e la cateva zile de la aparitia pe canalul de YouTube Okapi Sound, cel care este partenerul media, ca sa ii spunem asa, al primului album Nane - Plecat de acasa.
 "In primul rand, tot albumul e grav, se vede ca e din aceiasi fabrica scos" a spus Tranda "Am ascultat albumul tot, cap coada" completeaza Maximilian, " Mi-as dori sa ii mearga foarte bine, sa aiba succes" a mai spus DJ Oldskull, ceea ce ii doresc si eu de aici din Controversa. Multa bafta si la cat mai multe albume marfa. 
 Si pentru ca acest blog l-am scris asa rapid pe ultima suta de metri pana la lansarea oficiala a albumului pe canalul Okapi Sound va las cu episodul 3 si sper sa prind lansarea. Am fugit Pace. 


Comentarii