CNS Underground: BomBă feat. Ned - Cine sunt?(CNS-Exclusiv)

 Salutare blognatiune si bun venit in casa ControversaUnderground. Va multumesc tuturor pentru vizita si imi pare rau ca s-au mai rarit un pic postarile datorita programului prea incarcat cu alte, sa le zicem afaceri.
 Asadar in continuare daca mai sunteti pe aici am placerea sa va propun o piesa in exclusivitate si fresh tocmai din studiourile "MSO Studio".
 Dupa cum am mai spus-o in postarile anterioare, cand am inceput aceasta serie de prezentare de "artisti" underground de rap sprijiniti de omul care traieste pentru si prin muzica, MaSaO. Acest om pe langa ca are un talent remarcabil, are si un suflet mare, oferindu-le acelor artisti o sansa uriasa de a urca pe treptele succesului.
Asa ca va prezint cea mai fresh piesa "Cine sunt?!" de la  BomBă feat. Ned.
" Cine sunt?! " este doar o piesa de pe serialul " Bucato din mine". Acest proiect constituie motivarea comunitatii noastre la un stil de viata mai bun. Impreuna cu principalul nostru sustinator, Parjol Marian, detinatorul studio-ului si indrumatorul nostru pe acest drum continuam sa cladim o pasiune minunata intr-o civilizatie de asfalt care a uitat sa vada sensul adevarat al vietii si farmecul sau, a declarat Edward Husaru
- Ce inseamna pentru tine aceasta piesa? 
 " Cine sunt?!, este visul copilariei transmis printr-un instrumental si 3 voci dornice de izbanda. Populatia tarii noastre cu timpul s-a detasat de natura, Dumnezeu si a continuat prin a evalua si spama technologia si gadget-urile din ziua de azi. Plimbarile din parc au fost inlocuite cu statul pe facebook, alergarile cu "sticlismul", mersul cu bicicleta cu jocurile pe calculator si tot asa. Nu are rost sa le insiruiesc, sti si tu si restul lumii unde vreau sa bat. "Cine sunt?!" trebuie sa ne aduca cu picioarele pe pamant si daca nu ne schimba in bine, macar sa ne aduca aminte de momentele de mai de mult, momen ele cele frumoase, a continuat Edward Husaru. 
- Cine a venit cu ideea proiectului?
"Ideea proiectului imi apartine si sa fiu sincer, poate nu a ajuns acolo unde imi doresc dar sper ca cu timpul sa ajunga mai sus de atat. Sunt mandru de mine si de echipa care a luat pare la asta. Eu si alti 4 prieteni am luat o hotararea sa ne bagam in proiectul asta cu scopul de a face o schimbare radicala in jurul nostru," a declarat Edward H.
 Ma departe va las sa ascultati piesa si Play!

Comentarii