Astro-CNS: Interpretari Astro SKAT pentru saptamana 11-17 iulie

  Salutare controversilor si bine ati revenit in casa mea virtuala. Va poftesc in interior la cateva randuri sper eu interesante. Inca de la inceput am placerea de a va invita sa va abonati la acest blog, chiar acolo in dreapta, pentru a fi primii care afla si dau de veste mai departe, parerile Controversa blog. Pentru aceasta si nu numai, va multumesc cu respect.
  Asadar iata si interpretarile pentru urmatoarea saptamana prin viziunea astrologului colaborator CNS, SKAT. Pentru inceput ma simpt obligat daca pot spune asa sa repet un text din timeline-ul paginii oficiale SKAT care suna cam asa  "Dragii mei,vreau sa ne lamurim, mai ales ca nu am timp sa raspund fiecaruia in parte....In urma numeroaselor solicitari de studii individuale pe care le-am primit la cutia-mesagerie de-a lungul timpului,va spun clar si raspicat......Eu nu ofer consultanta pe facebook. Aici am pagina oficiala,unde va ofer informatiile si studiile mele generalizate,printr-o munca asidua,continua si constanta de voluntariat ,pe care o depun de multi ani si cu care nu cred ca v-am dezamagit. Studiile private fac parte din jobul meu, din alta poveste ,din alt scenariu .
Incepand de astazi,nu mai ofer explicatii fiecaruia in parte . Consider ca aceasta postare este raspunsul meu pentru toti aceia care si-ar dori sa ma contacteze pe viitor cu astfel de cerinte.
Va multumesc pentru intelegere!" Am vrut sa preiau textul in totalitate tocmai pentru a nu exista interpretari cumva. Iar in ceea ce priveste interpretarile dupa acest blog sunt o colaborare realizata in comun Pe viitor daca voi simti nevoia vor fi poate si in premiera aici, asa ca aboneaza-te, share si lectura placuta acestui blog. 
 Pentru saptamana 11-17 iulie este anuntata o puternica furtuna energetica, daca se poate spune asa, dintre yin-yang. O joaca de-a "apa-apa.foc-foc,cu o puternica trecere de la introversiune la extraversiune.Luni si marti, careul Mercur-Uranus influenteaza tensionat mentalul si implicit dialogurile,planificarile si drumurile noastre,in asa fel incat e nevoie sa fim receptivi si flexibili la orice vesti surprinzatoare pe care le aflam,pentru ca ele dau peste cap ceva ce credeam ca bine stim.
De marti incolo,Venus traverseaza zodia Leului,urmata la doua zile de Mercur,ambele planete lasand in urma emotiile Racului si obligandu-ne sa trecem la actiune. Ce repercursiuni vor avea actiunile astea ?-doar de noi depinde. Va trebui insa pasit cu grija pe teritoriile relationale,cel putin atata timp cat Venus aspecteaza negativ cu astre si puncte esentiale din harta. E nevoie sa ne scufundam in adancuri ,in secrete si dedesubturi ca sa descoperim adevarul din spatele umbrelor noastre ori ale celor din preajma,dar la fel de stringenta nevoie va fi si aceea de a nu ramane fixati si obsedati pe noile descoperiri care nu ne convin,pentru ca aici e cheia vindecarii.
Evitati superficialitatea, incapatanarea,mandria exagerata, manipularea emotionala si nervozitatea ! Acceptati sa ascultati adevarurile si nevoile altora,chiar daca ele nu sunt in concordanta cu opiniile noastre, fiti integri si nu evitati sa va aplecati asupra ideilor transmise pe calea intuitiei ori sub forma de flash mental si,in plus,recunoasteti-va carentele !" 

 Si astea au fost si interpretarile pentru ce urmeaza, acum fiecare poate sa inteleaga in functie de personalitatea lui. 
 Iar ca o avampremiera la ce va urma aici pe blog sper cat mai curand, este un nou Top CNS despre zicale, proverbe si alte vorbe din batrani, Daca si voi stiti vre-o una lasati-o in sectiunea de comentarii sau pe pagina de facebook.com/controversa unde va invit sa dati un like 
  Si cu siguranta ati ajuns pana aici asa ca va multumesc incaodata de vizita, sper sa ramanen impreuna de acum, sa comunicam virtual pareri, sugestii si intrebari cat mai des posibil. Cu respect pe curand. Pace. 

Comentarii