InterviuriCNS: De vorba cu ... un viitor artist fotograf,

  Salutare controversistilor, manastirenilor si nu numai. Bun gasit la o noua serie aici pe ControversaBlog de InterviuriCNS. Asa cum incep de fiecare data blogul, o sa tin sa va multumesc tuturor acelora care intrati si pe aici. As fi si mai recunoscator daca v-ati si abona la acest blog pentru a afla primii ceea ce postez. De asemeni ma puteti urmari si pe Facebook aici , dar si pe pagina oficiala a acestui blog aici.  Bloggingul este o pasiune si un hobby personal inca de cand nu era asa de popular in Romania, acest mod de a scrie pe internet, sau cel putin era la inceput. Insa despre asta puteti citi mai multe tot aici , Asadar in aceasta postare  o sa vorbim tot de pasiune, una mai speciala, pe care si eu personal o practic ca un amator. Este vorba asadar de fotografie, un domeniu destul de pretentios zic eu, dar si cu multe satisfactii. O pasiune ce nu cred ca o poate avea oricine. Da, o sa ziceti, pai acum toata lumea are telefoane mobile destul de performante si poate face o fotografie. Dar insa nu oricine poate simti fotografia. Ea fiind, daca pot spune asa o arta, asa cum este pictura de exemplu. Asa ca o sa stam putin de vorba cu un viitor artist fotograf, chiar de aici din Manastirea Casin. Un tanar in prag de afirmare care promite multe. Si daca, pentru multi din generatia lui internetul este o distractie de stat in casa in fata calculatorului, pentru el insa natura este cel mai bun subiect de transpus in imagine. Asa cum, sahul, iti dezvolta mintea, asa si fotografia iti dezvolta imaginatia si frumosul. Daca pictorul pune pe panza un peisaj asa cum simpte, asa si fotograful expune in imagine ceea ce vede si simpte. Asadar in continuare il am ca invitat aici la InterviuriCNS pe Mihai Ciocanel (MC), tanarul ce la doar 15 ani deja vede fotografia ca un stil de viata, din comuna Manastirea Casin, judetul Bacau. Fost elev de acum al scolii gimnaziale nr. 1 din comuna. Am spus fost, fiindca actualmente este un liceean deosebit la un liceu de prestigiu din orasul Onesti. Datorita lipsei de timp si a nediponibilitatii sale, aceasta discutie va fi foarte scurta, cu putine referiri la fotografie, insa veti putea afla si alte activitati pe care le are pe langa fotografie. Iar la final o sa va spun si parerea mea despre artistul fotograf, Mihai Ciocanel.
 Asadar bine ai venit.
 Reporter (R): Cateva cuvinte despre tine?
  Mihai Ciocanel (MC): Ma numesc Ciocanel Mihai, am 15 ani si sunt din Manastirea Casin Ador sportul si fotografia...
(R): practici vrun sport?
 (MC):Da,ciclism, si cross(alergat)
(R): si cam cati km ai pana acum? ai participat la vro competitie ceva?
 (MC):nu...inca..
(R): preferi performanta sau doar ca hobby
 (MC):hobby, ciclism
(R): ce parere ai de sportul care se face astazi in scoli? Crezi ca mai descopera talente noi?
 (MC):Pai am o parere buna,in gimnaziu cam se face..te ajuta sa ti dezvoltii corpul...
(R): poti dezvolta un pic?
 (MC):Da,cred
 (MC):Desigur,pai sportul practicat in gimnaziu are o foarte mare importanta in dezvoltatea muschilor...
(R): cam cate ore de sport faceti?
 (MC):Si sportul in general te educa. Pai cat am fost in 5-7 am facut cate 2 ore,acum ca sunt a 8 ,cate una..
(R): Si nu ti se pare putin?
 (MC):Ba da...spre exemplu inloc de muzica..sau alta ora de relaxare puteam sa facem sport...
(R): Practici si dupa orele de scoala?
 (MC):Da,alergam 5km pe seara. Nu conta cate grade erau afara...alergam chiar daca erau - :))
(R): Ma bucur sa aud asta, Frumos
(R): Si acum sa trec la o alta pasiune, fotografia. E cand? De ce? Poti dezvolta
 (MC):Pai totul a inceput de Craciun cand ai mei mi l-au facut cadou...dupa am inceput sa urmaresc documentare pe net despre cum sa fotografiezi corect...ce setari sa folosesti. Pentru ca asta era pasiunea mea.,..imi amintesc ca faceam poze cu telefonul la flori :))
(R): Cam cat timp ti-a luat sa inveti? Cum ai invatat?
 (MC):Pai esentialul l-am invatat fotografiind si testand ...mergeam pe teren si mereu invatam ceva nou
 (MC):De pe net am citit despre diafragma, despre copozite, despre iso...gen de astea
(R): Cat de des faceai pe zi poze?
 (MC):Foarte des
(R): Ce parere ai de expresia daca pot sa zic asa. Diferenta dintre fotografie si poza
 (MC):Nu cred ca exista o diferenta intre ../
(R): Corect. Ce inseamna pentru tine fotografia
 (MC):Un stil de viata ,pot spune
(R): Daca ai descoperi candva un alt talent, sau ti-ar zice cineva ce ai face? Dezvolta
 (MC):Tot fotografia ramane pe primul loc
 Asadar daca ati ajuns pana aici in primul rand va multumesc si imi pare rau ca am intrerupt interviul insa datorita lipsei de timp a trebuit sa il inchei aici interviul, insa voi continua mai jos cu cateva randuri.
  In continuare iata alte cateva vorbe despre tanarul cu un mare talent in arta fotografiei, Mihai Ciocanel. Un artist pe care pot spune cu sinceritate ca l-am cunoscut personal si cu siguranta parintii sai sunt foarte mandri de el. Un tanar destul de deschis cu oricine, modest si increzator in tot ceea ce face. Il puteti gasi bineinteles pe Facebook aici. dar si pe Instagram @mihaiciocanel, unde este destul de activ, postand diferite fotografii excelente. Mai multe sper cat de curand sa pot afla chiar de la parintii sai si o sa revin cu un update.
 Pe viitor poate cine stie vor mai exista ocazii sau cine stie poate va urma o continuare video. Iar daca vreti sa fiti primii care afla cand va aparea o continuare a interviului va invit sa va abonati la acest blog cu adresa de email, pentru a fi notificat personal cand pun noutati. De asemeni ma puteti urmari si pe instagram cu @cns_controversa .
Ok multumesc pentru ca mi-ati acordat cateva minute pentru aceast interviu, va doresc o zi minunata si cum spune  Ansel Adams "Nu există reguli pentru fotografiile bune, există doar fotografii bune."

Comentarii